Jammer dat het forum niet meer bijgehouden wordt.

Is er iets dat je kwijt wilt, maar dat in geen enkel ander forum past? Plaats het hier.

Moderator: Blaidd Drwg

Plaats reactie
Timelord
Time Lord
Contacteer:

Jammer dat het forum niet meer bijgehouden wordt.

Bericht door Timelord » 09 nov 2015, 14:00

Ik ga het forum ook verlaten. Er is hier echt helemaal niks meer te beleven.

Jammer.......
Afbeelding

Calastir
Companion
Contacteer:

Re: Jammer dat het forum niet meer bijgehouden word.

Bericht door Calastir » 09 nov 2015, 16:20

Hangt natuurlijk ook van onszelf af.

Ik ben sinds lange tijd ook gewoon niet meer zo enthousiast over de show in zijn huidige vorm, de verhaallijnen zijn onnodig ingewikkeld óf zwaar versimpeld, en Clara blijft me mateloos irriteren. The Impossible girl? Impossible to like, you mean.
Maar ik wil het plezier van andere fans niet vergallen door iedere week uit te leggen wat me allemaal stoort aan de huidige show onder leiding van Moffat.
Hij heeft toch openlijk lak aan onze kritieken, en bovendien val ik dan net zoals Moffat in herhaling.

De sonic sunglasses waren voor mij echt de druppel.

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 09 nov 2015, 19:56

Ik miste gewoon de topics per aflevering.
Valt me iets op, kan ik het niet eens kwijt bij die specifieke aflevering. Vandaar.

Ik vind de verhalen ook nodeloos ingewikkeld en de aflevering van zondag was werkelijk heel veel praten. Té veel praten.
En heel veel dingen zijn echt uit een hele grote duim gezogen.
Het lijkt wel of Moffat eerst wat afleveringen doet en dan pas bedenkt hoe hij de slotaflevering moet maken.
Ik vond dat hele Missy gedoe namelijk ook enorm NIET interessant. Evenals die vriend van Clara, het leek iets, maar aan het einde was maar één conclusie mogelijk: waar sloeg dat op ?

Het begon eigenlijk al met de regeneratie van Matt Smith naar Capaldi, dat was echt nog minder dan niks !.
Naar mijn idee werkelijk het allermooiste was geweest, als de 11de Doctor de strijd opgeeft tegen de Daleks en net voordat hij dodelijk getroffen wordt, krijgt hij extra levens.
Hierdoor gaat hij niet dood, maar regenereert. De Doctor die dan opstaat is onhoudbaar en roeit de Daleks uit.
Kijk, dát was een regeneratie geweest !.

En dat klagen, dat geeft juist niks, als ik dat lees, dan weet ik dat ik niet de enige ben die het zo beleeft.
Afbeelding

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 10 nov 2015, 14:26

Misschien moeten we er ook maar een punt achter zetten.

Ik kan alles op alleen lezen zetten, zodat men toch de oude topics kan lezen.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 10 nov 2015, 14:35

Bezoeken jullie ook nog andere forums om over Doctor Who te praten dan deze?
Zo ja welke?
En gebruiken jullie daar dezelfde namen als hier?

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 10 nov 2015, 15:29

Van mij hoeft het niet dicht, dat zou echt jammer zijn.
Ik zit nog op Gallifrey en gebruik daar een andere Nickname (Spoorzoeker)

Verder wat informatieve sites zoals http://www.kasterborous.com/
Afbeelding

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 11 nov 2015, 18:20

Voor mij hoeft het ook niet dicht, maar hou er dan wel rekening mee dat dit niet de hoogste prioriteit heeft.
Iedereen heeft het recht hier iets te plaatsen.
En het mag naar mijn inzien niet uitmaken of dat nu wel of niet negatief is.

Zelf probeer ik zo neutraal mogelijk te reageren omdat dat als beheerder gepast is.

Aan jullie het woord!

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 12 nov 2015, 11:04

Ik blijf fan van de vorige seizoenen, en ook voor de huidige show is er nog kans op verbetering. Zo ben ik reuze benieuwd hoe de Daleks zich vanaf nu gaan ontwikkelen. Sinds ze met de ondode Daleks en Timelord energie zijn gefuseerd, hoop ik dat ze sterker en dreigender worden.
En zolang iemand hier mijn schrijfsels nog waardeert, wil ik nog wel actief blijven. :)

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 12 nov 2015, 12:06

Mijn mening is, dat ze juist teveel dingen in de show brengen.
Wat heeft bv die vriend van Clara nou toegevoegd aan de show ?
Eén van de afleveringen vorig seizoen, kwam er een scholiere in de Tardis. Nooit meer iets van gehoord.
De paternostergang, nooit meer wat van gehoord.

Hou het simpel, maak afgeronde verhalen. Dat is mijn idee. Dat is seizoenen lang goed gegaan, waarom zou dat nu niet meer zo zijn ?
Afbeelding

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 12 nov 2015, 14:31

Calastir schreef:En zolang iemand hier mijn schrijfsels nog waardeert, wil ik nog wel actief blijven. :)
Volgens mij is dit nooit een issue geweest :)

Voordeel hier is dat je kunt plaatsen wat je wilt (binnen de grenzen van redelijkheid).
We hebben hier ook geen spoiler restricties.

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 12 nov 2015, 17:09

Timelord schreef:Eén van de afleveringen vorig seizoen, kwam er een scholiere in de Tardis. Nooit meer iets van gehoord.
"De eerste vrouw op de maan" Courtney...ja toen was de Doctor zeker even zijn eerste avontuur met Martha vergeten? :roll: En dan de maan als ei... Ik denk dat ze die hele aflevering nu collectief proberen te vergeten.

Die Paternostergang had ik wel meer van willen zien. Ik ben gek op madame Vastra.
Maar die veelzijdigheid en flexibiliteit kan ook juist een kracht van de serie zijn. Voor elk wat wils.

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 27 dec 2017, 23:00

Goed, gooi maar dicht. Er komt hier echt niemand meer.
Afbeelding

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 29 dec 2017, 13:41

Van mij hoeft het niet dicht, ik krijg nog wel notificaties van posts die ik dan wel lees, maar gezien het gebrek aan activiteit zou ik er wel begrip voor hebben.

Diana
UNIT-member
Contacteer:

Bericht door Diana » 30 mar 2018, 23:54

Tja, ik begin op een hangende plaat te lijken, maar kleine fora zijn niet meer van deze tijd, letterlijk en figuurlijk. Voor de echte activiteit moet je op Twitter zijn, op Facebook of op een van de grote fora die puur door het aantal mensen nog in leven worden gehouden. Om in Nederland een forum open te houden over een niche genre (en dat is SF nog steeds) met een niche show, in het Nederlands, is gewoon niet mogelijk, Vooral niet omdat met name de Facebookgroepen bruisen van de activiteit en social media gewoon bij uitstek de plek is geworden om met elkaar te praten en vooral ook vele te delen. Op een forum is het lastiger/omslachtiger om 'eventjes' een grappig plaatje te delen, of een video, of een foto, of te linken naar een artikel. Je ziet het gewoon minder snel, plus dat FB en Twitter e.d. nu eenmaal plaatsen zijn waar mensen standaard 'rondhangen'.

Ik begrijp dan ook echt de aversie niet van mensen tegen social media. Als je er verstandig mee om gaat, is er niets aan de hand, en je wint er zoveel mee! Het is erg ouderwets om vast te houden aan fora en te klagen dat er weinig activiteit is. Er is wel activiteit, maar op een andere plek. Ga daar dan ook gewoon naar toe! Da's hetzelfde als blijven hangen in een café waar nog maar twee mensen komen in plaats van naar een nieuw café te gaan, nieuwe mensen te ontmoeten en meer gezelligheid te vinden.

Blijven hangen in het oude, blijven vasthouden aan nostalgie, dat leidt alleen maar tot stilstand en dus achteruitgang. Maar deze discussie heb ik al talloze keren gevoerd en het lijkt erop dat sommige mensen gewoon koste wat kost blijven zwelgen in 'maar vroegah was alles beter'.

Ik zou zeggen, zet je (voor)oordelen opzij en omarm iets nieuws. En kom niet aan met excuses van 'maar ik ben te oud' of 'ik pas daar niet tussen'. Ben je een fan? Dan pas je er bij, want je hebt sowieso al één onderwerp waar je over kunt praten. Het leven is te kort om achter muren te leven en de deur dicht te laten.

Ik blijf gewoon posten op dit forum over Imagicon totdat het ophoudt te bestaan. Over de DTTA zul je van mij ook weinig meer horen, omdat ik uit het bestuur gestapt ben. Ik heb niets meer met DW en de aankondiging van een vrouwelijke Doctor heeft voor mij de show de das om gedaan. Jammer, maar helaas. Maar ga ik daar dan over zitten treuren en sikkeneuren? NEE! Op naar nieuwe fandoms, nieuwe karakters en nieuwe mensen!
Imagicon - http://www.imagicon.nl - dé conventie voor SF, Horror en Fantasy!
Facebook: http://www.facebook.com/ImagiconNL
Twitter: @Imagicon_NL
Tumblr: http://blogimagicon.tumblr.com
Facebook: http://www.facebook.com/pluijmcooijman (persoonlijk)

Plaats reactie