Je laatste aanwinst in merchandise

Praat hier over alles wat er te koop is voor Doctor Who-fans!

Moderator: Blaidd Drwg

nancywho

Bericht door nancywho » 02 apr 2010, 11:57

Onderweg, Doctor Who: Dead Air (10th Doctor, Audio Original)
en
non Doctor Who Being Human: Bad Blood

Josienepien

Bericht door Josienepien » 08 mei 2011, 21:11

Ik heb de Tardis gekocht!
Het is de versie van 11, beide deuren kunnen open, zelfs het telefoonvakje kan open, het lampje op het dak kan branden en hij maakt geluid bij het neerzetten (landingsgeluid), bij het optillen (opstijggeluid), bij ronddraaien (vlieggeluid) en als je hem schudt (wilde vlucht-geluid).

Ben er zo blij mee! =)

Afbeelding

Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Felix Torchwood » 09 mei 2011, 08:16

Erg leuk. Ik heb de TARDIS van de 7de Doctor. Zij doet ook hetzelfde.
Een leuk spelendingentje voor elke Doctor Who fan ongeacht leeftijd.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 09 mei 2011, 11:07

Erg leuk! Hopelijk komt mijn lego tardis snel binnen.
Films die ik wil zien van 2010:

Jonah Hex

Afbeelding

Josienepien

Bericht door Josienepien » 31 aug 2011, 18:09

Voor mij: Een mok, een sonic screwdriver pen, een poster met het Van Gogh schilderij over de Tardis die explodeert, Amy in politie outfit action figure, Doctor in normale kledij action figure, koperkleurige Dalek action figure, en voor Jorts verjaardag de elf Doctors als 'lego', Doctor action figure met fez en nog een zelfde pen...

Gekocht in London in Forbidden Planet en Hamley's. =)

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 31 aug 2011, 18:39

Vorige week had ik deze nog ontvangen:

Afbeelding

Jonah Hex

Afbeelding

Josienepien

Bericht door Josienepien » 15 okt 2011, 12:00

Mijn t-shirt, staat in het T-shirts topic =)

Alies
Companion

Bericht door Alies » 15 okt 2011, 13:22

Mijn Doctor Who Encyclopedie. Met bijhorend Tshirt omdat ik een speciale preorder had geplaatst.

Afbeelding

Ik moet alleen ff knutselen met het tshirt. Want het is maat L (en mij is maat S voor mannen al groot). Dus dat wordt klooien met een riem of iets dergelijks.
Daarnaast is het tshirt wel meer pixelated.
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

Dalek-Tan

Bericht door Dalek-Tan » 15 okt 2011, 16:03

wow vet cool =)
misschien kan je het t-shirt inkorten? heeft mn moeder ook wel eens bij mij gedaan.
of je draagt hem als jurkje xD met een legging ofzo dronder =P
ik draag ook altijd te grote dingen van mn vriend die hem al te groot zijn xD

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 15 okt 2011, 16:58

Nice. Is de encyclopedie hardcover of softcover?

Jonah Hex

Afbeelding

Brigadier Eckhardt Adams
Moderator

Bericht door Brigadier Eckhardt Adams » 02 sep 2012, 00:18

Hij zit er (eindelijk) aan te komen: Rory Williams Action Figure. (voor wie de site nog niet kent: www.doctorwhotoys.net)

Rory komt in twee versies. In beide gevallen draagt hij een bodywarmer, alleen hebben beide figuren variabele kleuren. E
Laatst gewijzigd door Brigadier Eckhardt Adams op 02 sep 2012, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Brigadier Adams: "Face it, Doctor, it's just as simple as one and one is two !!"

The Doctor: "Oww, my dear Brigadier, I assure you...One and one is NOT always two...One legion of Cybermen and one legion of Daleks won't create two problems...it rather means countless trouble !!"

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 02 sep 2012, 10:23

Brigadier Eckhardt Adams schreef:Alleen jammer dat men Rory nu pas op de markt brengt, terwijl hij al bijna de serie uit is... :roll: :wink:
Nou ja, beter laat dan nooit. :-D

Brigadier Eckhardt Adams
Moderator

Bericht door Brigadier Eckhardt Adams » 02 sep 2012, 14:42

TikkiG2 schreef:
Brigadier Eckhardt Adams schreef:Alleen jammer dat men Rory nu pas op de markt brengt, terwijl hij al bijna de serie uit is... :roll: :wink:
Nou ja, beter laat dan nooit. :-D
Daar heb jij weer gelijk in :wink: . Maar wat up-to-date blijven zou ook niet gek zijn. Wat meer verschillende figuren vind ik persoonlijk leuker, dan -tig versies van
Brigadier Adams: "Face it, Doctor, it's just as simple as one and one is two !!"

The Doctor: "Oww, my dear Brigadier, I assure you...One and one is NOT always two...One legion of Cybermen and one legion of Daleks won't create two problems...it rather means countless trouble !!"

Derpy
Random Stranger

Re: Je laatste aanwinst in merchandise

Bericht door Derpy » 05 mar 2014, 22:15

Ohai guys,

Jullie weten dat American Book Center (in Den Haag en in Amsterdam) Doctor Who merch verkoopt? Ze hebben behalve de pockets, ook de tijdschriften, de annuals en de dictionaries. Ze hebben een boek dat heet 'When's the Doctor' (soort Where's Wally, maar dan met de Doctor, Amy, Rory en nog een paar bekende characters). Ook hebben ze mini Daleks en Tardis (met licht), ik heb notitieboekjes gezien en natuurlijk hebben ze ieder jaar de kalender. Afgelopen jaar hadden ze zelfs twee soorten kalenders, de normale versie en de 50th Anniversary editie. Ik neem aan dat jullie dit weten, maar ik post het toch maar, aangezien ik hier niets over zie in dit topic.. ;)

Also, kennen jullie Big Chief Studios? Dat is een bedrijf in Engeland dat erg lifelike 1:6 scale collectors figures maakt van Doctor Who en Sherlock. Hier is de link: http://www.bigchiefstudios.co.uk. Ze maken ook schilderijen en ander soort figuren. Ze zijn vrij prijzig, maar dan krijg je ook wel een supermooi beeldje. Ik heb hier zelf de gesigneerde variant van de 10th Doctor vandaan. :D

Afbeelding

Als ik dan toch bezig ben in dit topic, typ ik ook maar even wat ik verder nog heb aan merch... ;) Ik heb niet veel, omdat ik erg kieskeurig ben en niet mijn hele huis vol wil hebben met merch. Het leukste van fan zijn vind ik nog gewoon het kijken van de serie. ;)
In ieder geval, wat ik verder nog heb (als ik niks vergeet), is een mini Tardis en kalender (van ABC), een 10th Doctor sonic screwdriver en een 9th Doctor sonic screwdriver. Die laatste zag ik vaak op eBay staan voor rond de 100 dollar (is die zeldzaam ofzo?), en ik vond hem ineens voor 16 euro op Marktplaats. :D Er zit ook een note book bij. Ik kocht deze omdat de 9th Doctor mijn 'eerste' Doctor is, en het toch wel erg leuk vond om daar specifiek een screwdriver van te hebben. :)

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Re: Je laatste aanwinst in merchandise

Bericht door Blaidd Drwg » 06 mar 2014, 14:05

Erg mooi!

Bedankt voor de link, ook al is het erg prijzig. Bij een 1:6 van Clara of Peri ga ik wel twijfelen......
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Plaats reactie