Je laatste aanwinst in merchandise

Praat hier over alles wat er te koop is voor Doctor Who-fans!

Moderator: Blaidd Drwg

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Je laatste aanwinst in merchandise

Bericht door Blaidd Drwg » 25 jun 2007, 22:29

Afijn, dit wijst zich vanzelf dus! d8grin
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Scotsman

Bericht door Scotsman » 26 jun 2007, 10:20

Het is al weer een jaar gelden dat ik een nieuwe aanwinst had. Maar over 3weken vertrek ik weer naar Engeland 8)

Dit was de laatste aanwinst, een remote control Dalek:
(plaatje komt van het net, als dit niet toegestaan is aub. verwijderen)
Afbeelding

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 26 jun 2007, 13:22

Leuk!
Films die ik wil zien van 2010:

Jonah Hex

Afbeelding

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 26 jun 2007, 16:19

Geweldig, zo een moet ik dus ook nog een keer hebben! Volgend jaar maar weer naar Engeland!

By the way, Welkom Scotsman, leuk dat je er bent!

d4roll

Scotsman

Bericht door Scotsman » 26 jun 2007, 16:49

Leuk om er te zijn 8)
18 Juli vertrek ik weer naar Schotland :D Maar eens ff zien wat ik dan allemaal weer tegen kom :wink: (het is alleen altijd wel zo verrekte duur!!)

PS. het meeste kun je vaak nog goedkoper bestellen via play (linken mag niet maar deze is vast bij velen bekent) dan je het kan kopen in Engeland/Schotland.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 26 jun 2007, 18:57

Ja, welkom scotsman.

Jonah Hex

Afbeelding

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 26 jun 2007, 19:15

Scotsman schreef:PS. het meeste kun je vaak nog goedkoper bestellen via play (linken mag niet maar deze is vast bij velen bekent) dan je het kan kopen in Engeland/Schotland.

Linken mag je zeker! Ik denk dat de meesten van ons aanbiedingen op prijs stellen. Je zou het in de marktplaats topic kunnen zetten als je iets bijzonders ziet!

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 28 jun 2007, 16:19

Scotsman schreef:Leuk om er te zijn 8)
18 Juli vertrek ik weer naar Schotland :D Maar eens ff zien wat ik dan allemaal weer tegen kom :wink: (het is alleen altijd wel zo verrekte duur!!)

PS. het meeste kun je vaak nog goedkoper bestellen via play (linken mag niet maar deze is vast bij velen bekent) dan je het kan kopen in Engeland/Schotland.

Is dat die grote 12" radiografische Dalek die je daar hebt, Scotsman? Ik heb de kleinere versie gekocht van 5".

Ik ben pas eind mei 2007 begonnen met verzamelen toen ik met mijn vriendin op vakantie was in Schotland. (via Newcastle naar Edinburgh en Stirling.) Het was jammer dat ik niet genoeg bagageplek had om nog meer te kopen, maar de volgende 3 items kon ik niet laten liggen:

SPEELGOED:
Afbeelding
Radiografisch bestuurbare gouden Dalek 5" hoog met beweegbaar oog, geweer en zuiger. Eerst dacht ik dat ze toch vastzaten, maar met een beetje voorzichtig forceren kun je ze bewegen. Zegt: "Seek, Locate, Destroy." als je hem aanzet en "Exterminate! + laserstraalgeluid" als je op de middelste knop van de controler drukt. Runs on 6 x AAA batteries (sold separately)

AfbeeldingAfbeelding
Sonic Screwdriver LED Flashlight. About 7
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 28 jun 2007, 16:27

Die staan op mijn wantlist!

Jonah Hex

Afbeelding

Scotsman

Bericht door Scotsman » 28 jun 2007, 17:08

Calastir schreef:
Is dat die grote 12" radiografische Dalek die je daar hebt, Scotsman? Ik heb de kleinere versie gekocht van 5".

Ja, die ik heb is inderdaad de grote met deze features:
360 degree travel, 7 phrases, also blast sound, 12" tall, Flashing lights & speech, Illuminated eye, Automated Head & Eye movement, Pose-able gun & arm, Pose-able rotating centre section for 'combat mode',

De kleine heb ik ook zien staan, maar eerst laten staan.. aan het einde van mijn vakantie moest ik nog door de laatste ponden heen, dus ik denk ik koop die kleine er nog bij, kon ik hem nergens meer vinden :cry:

Maar 18 juli zal ik weer naar Schotland eens even zien wat ik dan allemaal weer kan vinden, Ik heb al weer meerdere dingen op mijn verlanglijstje staan(nu maar hopen dat ik die wat redelijk geprijst kan vinden) namelijk:
Talking Doctor Who & K9
Doctor Who - Radio Control 10" K9 of deze Doctor Who - 2.5" Radio Control K-9 With Doctor Who Figure
deze box-set Doctor Who: Complete Series 2 - Limited Edition 'Cyberman Head' Box Set with Lenticular Postcard alleen is die volgens amazon een Exclusive to Amazon.co.uk dus dat zal wel bestellen worden
Doctor Who Dalek Usb Webcam & Microphone
Natuurlijk kom ik daar wel weer veel meer tegen wat ik leuk vind, zodat ik keuzes moet gaan maken. Er moeten natuurlijk ook weer meerdere orginele dvd's mee, als vervanging voor kopieen, dus het zal wel weer een duur reisje worden :shock:

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 28 jun 2007, 17:26

Als ik je een tip mag geven Scotsman, achteraf zag ik dat ze o.a. bij Toys'R'Us ook een 5" radiografisch dubbelpack hadden waarin 2 Daleks (1 zwart, 1 goud) zitten die ook infrarood op elkaar kunnen schieten zodat de voorkant er af knalt + doctor of Rose action figure, en dat voor 30 Pond, net zo duur als die enkele 5" Dalek die ik zojuist had gekocht! Tja, als ik d
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 28 jun 2007, 20:10

Was dat maar in utercht bij de toys r rus'! :cry:

Jonah Hex

Afbeelding

Scotsman

Bericht door Scotsman » 07 aug 2007, 11:06

Ok, ik ben weer terug van mijn vakantie en dit zijn mijn laatste merchandise aanwinsten.

Afbeelding
Een radiografisch bestuurbare ZWARTE Dalek 5", ik heb voor de zwarte gekozen omdat ik de gouden al in 12

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 08 aug 2007, 15:40

Leuke spullen, ja, ik weet dat het erg duur is, *zucht*, die bewegende cyberman is erg leuk!

Jonah Hex

Afbeelding

the Duke
Acquaintance
Contacteer:

Bericht door the Duke » 17 aug 2007, 15:00

Afgelopen week in London gescoord:
Afbeelding
Afbeelding
ThinWhiteDuke: online interview magazine
*Interviews met cast & crew van Star Wars, Lord of the Rings en diverse andere klassiekers*

Afbeelding

Plaats reactie