Welke actiefiguren zou je nog graag gemaakt zien worden ??

Praat hier over alles wat er te koop is voor Doctor Who-fans!

Moderator: Blaidd Drwg

Plaats reactie
Brigadier Eckhardt Adams
Moderator

Welke actiefiguren zou je nog graag gemaakt zien worden ??

Bericht door Brigadier Eckhardt Adams » 02 sep 2012, 15:01

Voor alle liefhebbers van actiefiguren: Welke zou je graag nog een keer gemaakt zien worden ?

Persoonlijk zou ik nog graag de 'Abzorfbaloff' willen zien, uit de aflevering "Love & Monsters". Het enige actiefiguur tot dusver gemaakt, is de 'Hoix', terwijl die niet eens een sleutelfiguur uit de bewuste aflevering was. Ik zou het wel kunnen waarderen, als men per aflevering een aantal figuren zou maken, die de spil van een aflevering zijn. Oude afleveringen of nieuwe, dat maakt mij niets uit. Men hoeft niet bang te zijn dat men met een overschot aan figuren blijft zitten, want kijk maar op de veilingsites in binnen- en buitenland. De figuren en andere gerelateerde merchandise zijn in no-time een zeldzaamheid geworden.

Ik kan nog talloze figuren opnoemen, maar wat is jullie visie hierin ? Welke karakters zouden jullie nog graag vereeuwigd zien als actiefiguur ?
Brigadier Adams: "Face it, Doctor, it's just as simple as one and one is two !!"

The Doctor: "Oww, my dear Brigadier, I assure you...One and one is NOT always two...One legion of Cybermen and one legion of Daleks won't create two problems...it rather means countless trouble !!"

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 02 sep 2012, 18:42

12" figuren van alle klassieke Doctors, companions en monsters.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Plaats reactie