Je laatste aanwinst in merchandise

Praat hier over alles wat er te koop is voor Doctor Who-fans!

Moderator: Blaidd Drwg

Brigadier Eckhardt Adams
Moderator

Re: Je laatste aanwinst in merchandise

Bericht door Brigadier Eckhardt Adams » 07 mar 2014, 17:48

Brigadier Adams: "Face it, Doctor, it's just as simple as one and one is two !!"

The Doctor: "Oww, my dear Brigadier, I assure you...One and one is NOT always two...One legion of Cybermen and one legion of Daleks won't create two problems...it rather means countless trouble !!"

Niek
Companion

Bericht door Niek » 07 mar 2014, 23:44

Derpy schreef: Also, kennen jullie Big Chief Studios? Dat is een bedrijf in Engeland dat erg lifelike 1:6 scale collectors figures maakt van Doctor Who en Sherlock. Hier is de link: http://www.bigchiefstudios.co.uk. Ze maken ook schilderijen en ander soort figuren. Ze zijn vrij prijzig, maar dan krijg je ook wel een supermooi beeldje. Ik heb hier zelf de gesigneerde variant van de 10th Doctor vandaan. :D
Bofferd!
Derpy schreef:
Afbeelding

Woooow, dat ziet er mooi uit.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 08 mar 2014, 00:26

"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 08 mar 2014, 00:43

By the way Scott, is die van jou?
In dat geval zie ik groen van jaloezie :mrgreen:

Brigadier Eckhardt Adams
Moderator

Bericht door Brigadier Eckhardt Adams » 08 mar 2014, 21:33

Dit is inderdaad mijn nieuwste aanwinst, Frans. Ace was een kerstkadootje en deze TARDIS met 7th doctor kwam ik een week geleden tegen bij Gator.
Brigadier Adams: "Face it, Doctor, it's just as simple as one and one is two !!"

The Doctor: "Oww, my dear Brigadier, I assure you...One and one is NOT always two...One legion of Cybermen and one legion of Daleks won't create two problems...it rather means countless trouble !!"

Vanessa28
Random Stranger

Bericht door Vanessa28 » 12 mar 2014, 00:10

Ikzelf heb eerder dit jaar een 30 centimeter grote Tenth Doctor Action Figure gekocht. Ik had me al een poos niet meer aan Action Figures gewaagd omdat twee van mijn muren letterlijk volhangen met LOTR action figures (ik heb daar 300+ van) maar deze kon ik me niet laten ontglippen! Nu wil ik ook die doos met alle figuurtjes van Doctors 1-11 aanschaffen. Die van Big Chief wilde ik ook maar die is wel héél erg prijzig op ebay

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 12 mar 2014, 13:21

Vanessa28 schreef:omdat twee van mijn muren letterlijk volhangen met LOTR action figures (ik heb daar 300+ van)
d1shock

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 12 mar 2014, 13:58

Blaidd Drwg schreef:
Vanessa28 schreef:omdat twee van mijn muren letterlijk volhangen met LOTR action figures (ik heb daar 300+ van)
d1shock
Wow ik moet ook even slikken, dat moet een klein kapitaal hebben gekost! Dan ken je misschien ook het verzameltijdschrift 'Toyfare'?
Ik ben ook een groot LOTR-fan maar van LOTR heb ik alleen Aragorn als action figure ooit als kado gekregen en het daarbij gelaten. Ik vond ze destijds gewoon te groot om te verzamelen.
Van Star Wars heb ik wel alle 100 originele action figures los in een zelfgemaakte letterbakachtige vitrine op display hangen, die zijn kleiner en ongeveer net zo duur als jouw verzameling schat ik, maar tijdens de prequels ben ik door geld- en ruimtegebrek verder afgehaakt met verzamelen.
Heb je ergens online foto's van je LOTR verzameling die we kunnen zien?
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 14 mar 2014, 18:58

Vanessa28 schreef:Ikzelf heb eerder dit jaar een 30 centimeter grote Tenth Doctor Action Figure gekocht. Ik had me al een poos niet meer aan Action Figures gewaagd omdat twee van mijn muren letterlijk volhangen met LOTR action figures (ik heb daar 300+ van) maar deze kon ik me niet laten ontglippen! Nu wil ik ook die doos met alle figuurtjes van Doctors 1-11 aanschaffen. Die van Big Chief wilde ik ook maar die is wel héél erg prijzig op ebay
Jij woont in een villa? :-)
Leuk hè zo'n hobby. Hahaha.

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 29 aug 2014, 11:35

Afgelopen maandag wou ik de complete serie 1 t/m 7 op Blu-ray bestellen bij bol.com, toen ik zag dat ene Jette uit Amsterdam deze als externe verkoper tweedehands aanbood voor de halve prijs ofwel €150. In losse doosjes, dat wel.
Daar zat ik niet zo mee, dus ik meteen besteld en zit me te verheugen, worden ze gisteren via DHL bezorgd; Blijken het allemaal DVD's te zijn! Ja voor die prijs had ik ze ook gloednieuw kunnen krijgen! :(

Bovendien wil ik de hele serie nu wel eens in HD 1080p zien, niet half zo scherp in 480p! (Dit kwaliteitsverschil zou het best te merken zijn na seizoen 4, daarvoor verschenen ze nog niet in Blu-ray)

Nou zojuist het hele pakket retour gezonden en krijg mn geld wel weer terug, maar moest daar bovenop dus wel zelf de pakbon printen, alles weer inpakken, naar het dichtstbijzijnde postkantoor fietsen, dealen met een vervelende voordringer, €6,75 verzendkosten betalen, en bovendien is het nu weekend en kan ik nog steeds niet genieten! :evil:

Dus nu heb ik toch maar meteen de Blu-ray box gewoon nieuw bij Bol.com besteld. Nou moet ik weer wachten tot 10 september...
Wél €330 nieuwprijs, maar in ieder geval heb je dan wel minder kans op teleurstellingen en niet zo'n gedoe met retourzendingen.
Afbeelding

Niek
Companion

Bericht door Niek » 29 aug 2014, 23:05

Calastir schreef: Dus nu heb ik toch maar meteen de Blu-ray box gewoon nieuw bij Bol.com besteld. Nou moet ik weer wachten tot 10 september...
Wél €330 nieuwprijs, maar in ieder geval heb je dan wel minder kans op teleurstellingen en niet zo'n gedoe met retourzendingen.
Afbeelding

Dat is wel even slikken met zoveel pech. Maar dan nu nog twee weekjes verheugen en dan gaat het toch echt gebeuren. Alvast gefeliciteerd met je mooie nieuwe aankoop.

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 17 sep 2014, 11:50

Gisteren dan eindelijk die bovenstaande Blu-ray box ontvangen!
Vorige bestelling via Bol.com bij DVDOutlet.nl was vanwege vertraging gecancelled, dus vorige week opnieuw besteld via Bol.com bij filmfreakz voor €299 en dat ging wel gewoon goed. Werd verkocht als tweedehands, maar alles zat nog gewoon verzegeld in de originele plastic verpakking.

Meteen een paar afleveringen gekeken; echt geweldige kwaliteit met goed leesbare Engelse ondertitels. Alle cassettes in een lekker compacte TARDIS-blauwe doos; 3650 minuten (oftewel 60 uur en 50 minuten) Doctor Who! Een aanrader! d3duim

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 18 sep 2014, 16:01

Calastir schreef:3650 minuten (oftewel 60 uur en 50 minuten) Doctor Who! Een aanrader! d3duim
Ik zou zeggen, veel plezier met kijken!!

Niek
Companion

Bericht door Niek » 19 sep 2014, 20:49

Calastir schreef:Gisteren dan eindelijk die bovenstaande Blu-ray box ontvangen!
Gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst en ontzettend veel plezier.

Plaats reactie