Je laatste boek aanwinst.

Naast de serie, de films en de audioboeken zijn er door de jaren heen heel veel gewone boeken over Doctor Who verschenen. Dit is de plek om ze te bespreken!

Moderator: Blaidd Drwg

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 15 mei 2009, 14:31

nancywho schreef:ik weet niet of iemand die als gemeld heeft, maar bij V&D zijn nu 2 boeken van doctor who te koop voor maar 4 euries,

the monster inside (ga ik al in het engels) Ned. titel weet ik niet

en de metalen monsters ook heb ik ze gezien bij de Slegte.
Bij de Slegte vielen ze mij inderdaad ook al op. Eindelijk iets van Doctor Who in Groningen! :-D

Romana_III

Bericht door Romana_III » 15 mei 2009, 19:13

TikkiG2 schreef:
nancywho schreef:ik weet niet of iemand die als gemeld heeft, maar bij V&D zijn nu 2 boeken van doctor who te koop voor maar 4 euries,

the monster inside (ga ik al in het engels) Ned. titel weet ik niet

en de metalen monsters ook heb ik ze gezien bij de Slegte.
Bij de Slegte vielen ze mij inderdaad ook al op. Eindelijk iets van Doctor Who in Groningen! :-D
ik heb ze ook gekocht bij de slegte in Groningen, maar heb meteen besloten geen boeken meer in het Nederlands te kopen. Doctor Who hoort gewoon in het Engels..

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 15 mei 2009, 19:24

Ja, dat hield me ook al tegen om ze te kopen. Ik heb ze dan ook niet gekocht.

Romana_III

Bericht door Romana_III » 15 mei 2009, 19:28

TikkiG2 schreef:Ja, dat hield me ook al tegen om ze te kopen. Ik heb ze dan ook niet gekocht.
het klinkt gewoon heel dom als je het in je hoofd hoort, Billie en Christopher die ineens Nederlands praten....

nee, eens maar nooit weer

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 15 mei 2009, 19:29

Romana_III schreef:
TikkiG2 schreef:Ja, dat hield me ook al tegen om ze te kopen. Ik heb ze dan ook niet gekocht.
het klinkt gewoon heel dom als je het in je hoofd hoort, Billie en Christopher die ineens Nederlands praten....

nee, eens maar nooit weer
Haha, is het verhaal wel leuk?

Romana_III

Bericht door Romana_III » 15 mei 2009, 19:35

heb er nog maar 1 gelezen, die over de Doctor en Rose op Justitia gaat waar ze slitheen en blathereen (ofzo :? ) tegenkomen.

Vind de serie leuker, laat ik het daarop houden...

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 15 mei 2009, 19:38

Romana_III schreef:heb er nog maar 1 gelezen, die over de Doctor en Rose op Justitia gaat waar ze slitheen en blathereen (ofzo :? ) tegenkomen.

Vind de serie leuker, laat ik het daarop houden...
Ik vind boeken wel leuk, maar ik vind de serie inderdaad ook leuker.

Alies
Companion

Bericht door Alies » 08 sep 2009, 00:31

Heb zojuist 6 boeken gekocht van iemand.

5 boeken van 9/Rose. Volgens mij mis ik alleen nog Human Nature (als het goed is zijn er maar 6 boeken met Doc 9 en Rose)

en nog een boek met 10 en Rose
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 08 sep 2009, 09:11

Veel lees plezier! :D

Alies
Companion

Bericht door Alies » 08 sep 2009, 09:22

Danke :D Zal wel lukken, alhoewel ik er net achter kom dat ik weinig tijd heb tussen de vroegnederlandse literatuur boeken door :shock: Maar waar een wil is is een weg :lol:
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

Niek
Companion

Bericht door Niek » 08 sep 2009, 21:18

Alies schreef:Heb zojuist 6 boeken gekocht van iemand.

5 boeken van 9/Rose. Volgens mij mis ik alleen nog Human Nature (als het goed is zijn er maar 6 boeken met Doc 9 en Rose)

en nog een boek met 10 en Rose
Heel veel leesplezier. Het zijn behoorlijk makkelijke weghappers dus daar vind je vast wel een gaatje voor zo hier en daar.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 10 sep 2009, 15:13

Gekocht in Kuala Lumpur: Only Human van Gareth Roberts.
Erg leuk verhaal en makkelijk te lezen.

Was slechts 30 Ringgit (~6 Euro).
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Dokter Wouter

Bericht door Dokter Wouter » 14 sep 2009, 22:28

Gekocht op de fanclubdag: de BBC PDA's The Witch Hunters en Amorality Tale en de EDA Fear Itself.

Tijgerboy
UNIT-member

Bericht door Tijgerboy » 15 jan 2010, 22:08

Heb the Sontaran Games voor kerst gekregen. Ik vind die quick reads erg handig. Ik ga in april met school naar Londen (heb al opgezocht dat de boeken daar 6,30 pond kosten, dus ong. 7 euro). Ik hoop The Eyeless, Prisoner of The Daleks en Shining Darkness daar te bemachtigen. Als ik geluk heb, kan ik misschien ook een van de 11e doctor boeken krijgen
You Are Not Alone, I am online!

ishara

Bericht door ishara » 16 jan 2010, 00:11

Ben niet zo into de boeken, maar heb op het nippertje in de BF sale in totaal vijf Short Trips aangeschaft. De laatste twee werden vandaag bezorgd. 'Repercussions' en 'Snapshots'.

Plaats reactie