James Goss - Risk Assessment

Naast de serie, de films en de audioboeken zijn er door de jaren heen heel veel gewone boeken over Doctor Who verschenen. Dit is de plek om ze te bespreken!

Moderator: Blaidd Drwg

Tijgerboy
UNIT-member

James Goss - Risk Assessment

Bericht door Tijgerboy » 01 jul 2012, 20:25

Afbeelding

'Dus jij probeert me te vertellen, Captain Harkness, dat de hele staf van Torchwood Cardiff bestaat uit jezelf, een vrouw met een broek en een theeknul?'

Anges Havisham is wakker, en Jack is bezorgd (en niet een beetje bang ook). De Torchwood Assessor wordt alleen in de ergste tijden uit haar diepe slaap gewekt - het is de afgelopen 100 jaar nog maar vier keer gebeurd. Kan de situatie werkelijk zo erg zijn?

Iemand, ergens, vecht een oorlog uit, en ze verliezen ernstig. De kisten van de doden komen door de Rift. Met duizenden buitenaartse lichamen drijvend in het Bristol Kanaal, is het aan Torchwood om het op te lossen voor een dodelijke pest uitbreekt.

En nu moeten ze het volgens het boekje doen. De uitgave van 1901.

(achterkant boek)

Recensies prezen dit boek als: zo dicht bij perfectie is Torchwood nog nooit geweest. Dat ben ik grotendeels met ze eens.

Iets wat me nooit eerder zo sterk is opgevallen aan de Torchwood boeken is de onderlinge continu
You Are Not Alone, I am online!

Plaats reactie