BF 50 Zagreus (McGann en de anderen)

Nieuws en besprekingen over de avonturen van de Doctor bij Big Finish Audio.

Moderator: Blaidd Drwg

Plaats reactie
ishara

BF 50 Zagreus (McGann en de anderen)

Bericht door ishara » 27 jul 2009, 16:22

Oef. Wat een episch verhaal. Een beetje ingewikkeld en weinig actie, veel praten, maar toch heel boeiend.

Ik vind McGann hier echt briljant. Hij heeft ontzettend veel monoloog, waar ik hem in eerdere audio's niet helemaal geweldig in vond. Maar hier....! Fantastisch. Hij zit er echt helemaal in, gaat er helemaal voor. Van kwetsbaar en paniekerig tot griezelig (als Z).
Charlie is ook ontzettend goed.

Verder erg leuk om zoveel bekenden terug te horen. De Brigadier vooral ook fantastisch.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 27 jul 2009, 22:25

DIt is in mijn ogen dan ook een van de sterkste achtst Doctor-audios die er zijn. Maar zoals je zegt, het is wel even goed opletten om er met volle teugen van te kunnen genieten.

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 01 aug 2009, 15:19

Dit is degene die ik reeds 4x gepoogd heb aan te horen en telkens haak ik af omdat het verhaal als zodanig mij niet kan boeien, Na Sirens of Time zou een samenwerking tussen diverse Doctors mij moeten bekoren maar wederom vind ik het geheel te weinig boeien.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 01 aug 2009, 21:19

Wat apart om te horen. Ik zou denken dat iedereen door deze audio wel bekoord zou worden.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 27 dec 2009, 00:49

Nogmaals deze audio beluisterd en wederom betoverd door dit magistrale verhaal. Geen eenvoudig hapje voor tussendoor, het is er wel een om je koppie bij te houden. Maar als je dat voor elkaar krijgt, word je rijkelijk beloond met een juweel voor je oren.
Te veel inhoudelijk er over hebben, is zonde. Een lokkertje is toch wel dat het niet 1 Doctor is die we volgen in dit verhaal en zelfs deze Doctor is niet de Doctor of toch wel? :-)

Ten

Bericht door Ten » 10 aug 2011, 23:36

Ben zelf erg gek op de BF audio's, maar deze vond ik helemaal niets.

Misschien omdat ik de eerdere delen van de Paul McGann serie niet gevolgd heb.

[SPOILER WAARSCHUWING]

Niet verder lezen als je niet gespoilerd (is dat een woord?) wilt worden...

Toen ik op de hoes las dat de stemmen van Jon Pertwee, Peter Davison, Colin Baker en Sylvester McCoy gebruikt werden, hoopte ik op een episch verhaal met wel vijf Doctors er in . Wat ik kreeg was een slap aftrekseltje waarbij de TARDIS de stemmen van oude incarnaties gebruikt om een sprookje te vertellen.

Bleh... :x

Niek
Companion

Bericht door Niek » 12 okt 2011, 20:40

Nou ja zeg! Smaken kunnen wel heel erg verschillen. Zelfs tussen Doctor Who fans, dat blijkt maar weer. Hmmmm.

Misschien heb je het niet begrepen. ;-)

Hahahahaha. Nee, echt, dat was een heel flauw grapje. Altijd de meest grote dooddoener als er zo'n groot verschil van mening is. Ik beloof dat ik het nooit meer zal doen. Hahahahahaha.

Sorry, nogmaals, ik ben ziek. Krijg je van medicijnen. Ik mag dan ook niet verantwoordelijk worden gehouden voor mijn schrijfsels.

Plaats reactie