BF - CUDDLESOME (Davison)

Nieuws en besprekingen over de avonturen van de Doctor bij Big Finish Audio.

Moderator: Blaidd Drwg

Plaats reactie

Wat vindt ik van "Cuddlesome"?

Dat was weer zo'n Davison toppertje
0
Geen stemmen
Ik zal deze vaker gaan aanhoren
1
100%
Niet zo knuffelachtig als het audioavontuur
0
Geen stemmen
Niet verbaasd dat dit een gratis weggevertje was.
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

saint mark
Companion

BF - CUDDLESOME (Davison)

Bericht door saint mark » 04 okt 2008, 21:42

Cuddlesome
DWM07

Written by Nigel Fairs
Directed by Barnaby Edwards
Sound Design and Music by Nigel Fairs

Peter Davison (The Doctor),
Roberta Taylor (Angela Wisher),
Timothy West (Ronald Turvey),
David Troughton (The Tinghus),
Mathew Noble (John Dixon / New Cuddlesomes),
Kate Brown (Miranda Evenden / Old Cuddlesomes / Dr Cooper / Vehicle), Nicholas Briggs (Newsreader).

--------------------------------------------------------------------------------

Herinner je de jaren tachtig? De Rubiks kubus....Duran Duran.....Wilde kapsels met veel haarlak.....en de Cuddlesomes - roze vampier hamsters, het kado dat moest hebben om erbij te horen in de jaren '80.
Inmiddels zijn deze speeltjes gedateerd, al lang vergeten, verstopt in dozen op zolders of in kelders, sommige te koop voor en paar cent in rommelwinkeltjes. (in hun orginele verpakking uiteraard veel geld waard op Ebay)
En het enige wat ze eigenlijk willen deze schattige roze pluche beestjes is ons een knuffel geven. Een hele lange, intense dodelijke knuffel.

Als de 5de Doctor 23 jaar na de introductie met zijn TARDIS in Engeland in een tuin land en daarbij gelijk een tuinkas molt omdat de besturing van de blauwe doos weer raar doet maakt hij gelijk kennis met een geheimzinnige ziekte die rondwaart.
Als hij uit zijn TARDIS stapt en zich voorstelt als de Doctor aan Angela Wisher dan neemt deze hem letterlijk en vraagt hem te helpen met haar vriend die gevallen is. De Doctor herkent al snel dat er iets vreemds aan de hand is met deze ziekte. En even later staat hij oog in oog met een Cuddlesome die er als een speer vandoor gaat. De Doctor raakt al snel op het spoor van het speelgoed. Samen met zijn tijdelijk gezelschap van Angela
maakt de Doctor kennis met het gevolg van frustratie, een partij giftige poppen, behoeftige poppen maar bovenal een hele hoop poppen. Ook ontmoet de Doctor en Angela de bedenker van de Cuddlesome, en vindt uit dat er nog veel meer loos is dan iemand kon bedenken.
De Doktor leent ook nog een hamer, hij was zijn sonische schroevedraaier vergeten. :D
Dit is een grappig luidruchtig verhaal dat verhaalt over een hilarisch gegeven dat enkel in de wereld van de Doctor kan gebeuren.

Deze audio was toegevoegd als een cd bij Doctor Who Magazine #393, ook bevat de cd een director's cut van Part One of The Mutant Phase. (een 5de Doctor avontuur)

Dit is een nieuwe versie van een Audio Visuals story ook getiteld Cuddlesome

Released: Maart 2008

beoordeling: 6/10
Laatst gewijzigd door saint mark op 30 okt 2008, 16:47, 3 keer totaal gewijzigd.

Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Felix Torchwood » 06 okt 2008, 14:34

Ik vond het een leuk en een beetje kriepie verhaal.

Oh volgens mij vernield hij een tuinkas en geen schutting, maar het feit blijft dat de TARDIS verkeerd landt. :-D

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 06 okt 2008, 17:25

Oh ja het verhaal was wel creepy, maar ook behoorlijk maf. Volgens mij alleen movelijk in het Who-verse. :D

Ik heb jouw correctie toegepast inderdaad, het zal de conducteur in de trein geweest zijn die mij even uit het verhaal haalde dat ik genoot op mijn ipod. 8)

Plaats reactie