Het grote blijdschap topic

Is er iets dat je kwijt wilt, maar dat in geen enkel ander forum past? Plaats het hier.

Moderator: Blaidd Drwg

Niek
Companion

Bericht door Niek » 05 feb 2013, 23:03

Calastir schreef: Vorige week toch nog een tweedehands leverancier vanuit Engeland gevonden, gisteren mijn exemplaar ontvangen, kan ik na 4 jaar eindelijk lezen hoe het verhaal verder gaat! :-D
Het grote geluk van de verzamelaar. Geweldig dat het na al die tijd gelukt is om dit deel te pakken te krijgen. Nu telefoon eruit, bel af, deur op slot en lezen maar. Heel veel geluk en plezier er mee.

Tijgerboy
UNIT-member

Re: Het grote blijdschap topic

Bericht door Tijgerboy » 01 mar 2014, 00:40

Enkele maanden geleden plaatste ik een bericht in het Grote Frustratie en Verdriet Topic over de serie Ripper Street die gecanceld werd. Deze week is bekend geworden dat een deal tussen het productiebedrijf Tiger Aspect, de BBC en Amazon Prime, de video-on-demand dienst van Amazon, het mogelijk heeft gemaakt dat de serie alsnog een derde (en hoogstwaarschijnlijk ook vierde) seizoen :D
You Are Not Alone, I am online!

Niek
Companion

Bericht door Niek » 02 mar 2014, 22:13

Hoera! Het forum leeft nog! :-)

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 02 mar 2014, 23:20

Ja! Het kan ook zolang hier blijven als we zelf willen
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Vanessa28
Random Stranger

Bericht door Vanessa28 » 11 mar 2014, 23:59

Na een poos van telkens aan sukkelen en me gek te solliciteren had ik afgelopen december een ontzettend prettig en erg leuk sollicitatie gesprek met Zorgstroom (thuiszorg etc) en werd een dag voor de kerst opgebeld dat ik aangenomen was als invalkracht. In januari mocht ik een paar dagen meedraaien op een locatie. Dat was zeer goed bevallen.Toen ik echter het contract las zag ik dat ik alleen maar een maand proeftijd had en daarna geen tussentijdse mogelijkheden had om weg te gaan. Ik was het daar natuurlijk niet mee eens want wat als ik een goede baan zou vinden dan kon ik niet weg omdat ik aan dat contract vast zat. Ik stuurde Zorgstroom een mailtje met daarin dat ik mezelf niet in die clausule kon vinden. Zorgstroom wilde me echter behouden en had ervoor gezorgd dat die clausule omgezet werd in een opzeg mogelijkheid van 1 maand als ik eventueel tussentijds weg wil. Nu had ik gereageerd op een interne vacature bij een zorg hotel wat niet alleen bij mij slechts 10 minuten lopen vandaan is maar ook nog eens aan het strand! Ik kreeg van de week een reactie en mag donderdag op gesprek komen. Dezelfde mensen zijn aanwezig die mij zo geholpen hadden en ook bij het eerste sollicitatie gesprek aanwezig waren. Dus ik heb goede hoop!!!

Niek
Companion

Bericht door Niek » 14 mar 2014, 19:01

Wat spannend Vanessa! Ik ga voor je duimen dat dit wat gaat worden.

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 14 jun 2014, 13:49

Ik ben geen voetbalfan, en zelfs de grootste voetbalfan die ik ken, had geen vertrouwen in onze kansen bij het WK. Zoals gewoonlijk speelde ik afgelopen vrijdagavond 13-6 D&D bij vrienden thuis. We begonnen om 21:00, en zij namen de WK wedstrijd op om na afloop te kijken. Een half uur in ons spel (tijdens een gevecht tegen een groep Ogres) hoorden we gejuich en getoeter van buiten, en ook daarna aanhoudend. Na het spelen toch nieuwsgierig geworden keken we aansluitend naar de opgenomen wedstrijd tussen Spanje en Nederland. Want net als bij D&D, kan ik er alleen van genieten in groepsverband. Wat een geweldige wedstrijd. Goede scheidsrechters en prachtige goals van Robin van Persie, Arjen Robben en Stefan de Vrij. We hebben gelachen, we hebben gejuicht, en gaan woensdag zeker weer kijken. :-D

Niek
Companion

Bericht door Niek » 15 jun 2014, 16:30

Calastir schreef:Ik ben geen voetbalfan, en zelfs de grootste voetbalfan die ik ken, had geen vertrouwen in onze kansen bij het WK.We hebben gelachen, we hebben gejuicht, en gaan woensdag zeker weer kijken. :-D
Toch wel heel bijzonder wat er vrijdag is gebeurd. Zoveel mensen die anders niet zo veel interesse voor voetbal hebben, zijn opeens toch naar het scherm getrokken en enorm verrast. Ik kan ook niet helpen om toch een beetje blij te worden van al die gekke, maffe, gezellige, blije mensen.

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 03 sep 2014, 22:59

Zijn we op rondreis door Engeland en Wales, komen we in Cardiff aan, is het Bank Holiday en zitten alle hotels vol tot en met Bristol!.
Het kan toch niet waar zijn, dat ik eindelijk in Cardiff ben en dan niet naar de Doctor Who Experience kan ?
Zelfs achteraf hotels zaten vol. Uiteindelijk toch eentje gevonden die een afzegging binnen gekregen had.
Kon ik toch nog naar de Experience.
Afbeelding
Afbeelding

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 17 sep 2014, 14:21

Gisteren voor het eerst een oude, moeilijk verkrijgbare soundtrack CD omgezet naar .mp3 en er daarna een paar .avi filmpjes van gemaakt met Windows Movie Maker om als playlist toe te voegen aan mijn Youtube account. Kan ik ook eens wat delen met de community waar ik al zoveel profijt van heb gehad. :-D

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 09 jan 2017, 16:57

Ik heb onlangs deze retro platenspeler van Ricatech aangeschaft, lekker ouderwets als sfeervolle interieur verfraaiing.
Compleet met Cd-speler, AM/FM-radio, 33-, 45- en 78-toeren platen, USB-poort en SD-kaartsleuf!
Heerlijk om muziek uit grootvader's tijd op te draaien, bijvoorbeeld 'Moonlight Serenade' van Glenn Miller.

Afbeelding

Plaats reactie