Waar woon je?

Wil je graag andere fans ontmoeten? Spreek hier gezellig met elkaar af!

Moderator: Blaidd Drwg

Josienepien

Waar woon je?

Bericht door Josienepien » 11 jan 2011, 20:30

Hallo!
In het 'Stel je voor'-topic kwam naar voren dat het leuk zou zijn als iedereen van elkaar weet waar iedereen woont.
Nouja.. Iedereen...
Degenen die zich eenzaam voelen en graag willen weten waar hun lotgenoten zich bevinden.
Dat is handig, want dan kunnen er misschien ontmoetingen plaatsvinden, zoals meetings, feestjes en kijkavonden...

Brand los!!!

Ik eerst!

Ik woon in Hippolytushoef, in de provincie Noord-Holland.
Het ligt vlak naast het begin (volgens de Friezen het einde) van de Afsluitdijk.
Ik studeer in Amsterdam, dus daar kom ik ook heel vaak.

doctor murdock

Bericht door doctor murdock » 11 jan 2011, 20:31

Ik woon in het mooie Eindhoven...

Isomorph

Bericht door Isomorph » 11 jan 2011, 21:30

Ik woon in het zuiden van West-Vlaanderen, namelijk in Wervik. Lekker tegen de Franse grens zo. Studeren doe ik wel een provincie verder, namelijk in de stad Gent. Je zou gaan denken dat je me nog het vaakst in Sluis of zo tegen zou kunnen komen (aangezien West-Vlamingen blijkbaar massaal daarheen trekken als ze zin hebben), maar niets is minder waar. Eigenlijk kom ik meer in de provincies Limburg of Noord-Brabant als ik in Nederland besluit rond te hossen. :-D

Dalek-Tan

Bericht door Dalek-Tan » 11 jan 2011, 22:42

Ik woon in Hoofddorp, dat ligt in Noord-Holland, vlak bij Haarlem. Ik ben dan ook in Haarlem geboren. Ik ga naar school in Heemstede, wat tussen Hoofddorp en Haarlem in ligt, naar Collega Hageveld. wat trouwens echt een prachtige school is (google het maar) het trok me aan omdat het me deed denken aan Hogwarts xD.
ik ben van plan te gaan studeren in Amsterdam als ik ingeloot wordt, zoniet... ja dan zie ik wel. Misschien ga ik dan wel net als mn beste vriendin naar Engeland, zou wel cool zijn =D

Sally Sparrow

Bericht door Sally Sparrow » 11 jan 2011, 22:50

Ik woon in Rotterdam, naar Ommoord. I'm about 20 minutes from the centre by metro.

Alies
Companion

Bericht door Alies » 11 jan 2011, 23:04

Ik woon in Friesland. Heerenveen.
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

Heather
UNIT-member

Bericht door Heather » 11 jan 2011, 23:46

Zutphen, Gelderland. Mooie, maar saaie stad. (Nee, ik ben niet blij dat ik erheen verhuisd ben xD)

Alies
Companion

Bericht door Alies » 11 jan 2011, 23:53

Dalek-Tan schreef: Ik ga naar school in Heemstede,
Grappig, mijn broertje kent mensen in Heemstede
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 11 jan 2011, 23:56

Ik woon in Utrecht, vlakbij het centrum in Utrecht. Mijn basisschool, middelbare school en vervolgopleiding zijn ook allemaal in Utrecht met allemaal een afstand van ongeveer 20 minuten fietsen. Dat was het wel zo'n beetje! :-D
Films die ik wil zien van 2010:

Jonah Hex

Afbeelding

Alies
Companion

Bericht door Alies » 11 jan 2011, 23:57

Alies schreef:Ik woon in Friesland. Heerenveen.
Oh ja, ik ga trouwens naar de Universiteit van Groningen ^_^ Dus ben daar ook regelmatig te vinden

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 12 jan 2011, 09:41

Jullie hebben flink doorgepost vannacht. Mooi initiatief dit topic, maar we are way ahead of you! Er is zelfs een apart forum hiervoor:

http://www.gallifrey.nl/forum/viewforum.php?f=40

Ik stel voor om dit topic daarheen te plaatsen.
Oorspronkelijk was dit voor de DTTA leden, maar misschien toch dat dit in een bredere kring wat beter werkt.

Daarnaast zie je gelijk een klein probleem met dit initiatief, de DW fans wonen nogal verspreid over NL en jammer genoeg kan dat een belemmering zijn.

Voor fans die elkaar willen ontmoeten, organiseren we ieder jaar de fanclubdag (zie de betreffende topics) en houden we voor onze leden ook ieder jaar een barbeque (goed bezocht en hopelijk is het dit jaar eens droog de HELE dag).
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Josienepien

Bericht door Josienepien » 12 jan 2011, 11:38

Snap ik wel, die fandag.
Maar die is maar eens per jaar en stel dat iemand vlak bij je blijkt te wonen, kun je een keer afspreken om samen te gaan kijken of zoiets.
Misschien meer een dingetje voor de jongere fans? =P

Het is inderdaad wel erg verspreid. Maar als ik iedere dag naar Amsterdam kan reizen voor school, kan ik voor iets leuks best wat verder.
Ik ben vast ook niet de enige met een OV.

Josienepien

Bericht door Josienepien » 12 jan 2011, 11:43

Oeps, dubbelpost!
Alies schreef:Ik woon in Friesland. Heerenveen.
Jaaa! Friesland!
Mijn vriend woont in Franeker, dus daar ben ik vaak te vinden.
Ook heb ik vorig jaar een klasgenoot uit Groningen (die in Leeuwarden studeert) omgesmolten tot DW-fan. Dus wie weet kunnen we een keer wat afspreken!

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 12 jan 2011, 11:53

Josienepien schreef:Snap ik wel, die fandag.
Maar die is maar eens per jaar en stel dat iemand vlak bij je blijkt te wonen, kun je een keer afspreken om samen te gaan kijken of zoiets.
Misschien meer een dingetje voor de jongere fans? =P
Begrijp me niet verkeerd, dit soort dingen juichen we allen maar toe.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 12 jan 2011, 12:57

Ik woon en werk in Den Haag, in de provincie Zuid-Holland.

@Josienepien: de moeder van mijn verloofde woont in Westerland, dus enkele keren per jaar ben ik wel in de buurt van Hippolytushoef. Een paar jaar geleden hebben we daar nog een kampeertent gekocht bij Kater Funsports, misschien ken je die zaak wel? :)
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Plaats reactie