Waar woon je?

Wil je graag andere fans ontmoeten? Spreek hier gezellig met elkaar af!

Moderator: Blaidd Drwg

Josienepien

Waar woon je?

Bericht door Josienepien » 11 jan 2011, 20:30

Hallo!
In het 'Stel je voor'-topic kwam naar voren dat het leuk zou zijn als iedereen van elkaar weet waar iedereen woont.
Nouja.. Iedereen...
Degenen die zich eenzaam voelen en graag willen weten waar hun lotgenoten zich bevinden.
Dat is handig, want dan kunnen er misschien ontmoetingen plaatsvinden, zoals meetings, feestjes en kijkavonden...

Brand los!!!

Ik eerst!

Ik woon in Hippolytushoef, in de provincie Noord-Holland.
Het ligt vlak naast het begin (volgens de Friezen het einde) van de Afsluitdijk.
Ik studeer in Amsterdam, dus daar kom ik ook heel vaak.

doctor murdock

Bericht door doctor murdock » 11 jan 2011, 20:31

Ik woon in het mooie Eindhoven...

Isomorph

Bericht door Isomorph » 11 jan 2011, 21:30

Ik woon in het zuiden van West-Vlaanderen, namelijk in Wervik. Lekker tegen de Franse grens zo. Studeren doe ik wel een provincie verder, namelijk in de stad Gent. Je zou gaan denken dat je me nog het vaakst in Sluis of zo tegen zou kunnen komen (aangezien West-Vlamingen blijkbaar massaal daarheen trekken als ze zin hebben), maar niets is minder waar. Eigenlijk kom ik meer in de provincies Limburg of Noord-Brabant als ik in Nederland besluit rond te hossen. :-D

Dalek-Tan

Bericht door Dalek-Tan » 11 jan 2011, 22:42

Ik woon in Hoofddorp, dat ligt in Noord-Holland, vlak bij Haarlem. Ik ben dan ook in Haarlem geboren. Ik ga naar school in Heemstede, wat tussen Hoofddorp en Haarlem in ligt, naar Collega Hageveld. wat trouwens echt een prachtige school is (google het maar) het trok me aan omdat het me deed denken aan Hogwarts xD.
ik ben van plan te gaan studeren in Amsterdam als ik ingeloot wordt, zoniet... ja dan zie ik wel. Misschien ga ik dan wel net als mn beste vriendin naar Engeland, zou wel cool zijn =D

Sally Sparrow

Bericht door Sally Sparrow » 11 jan 2011, 22:50