Forum problemen.

Berichten van algemeen belang worden hier gepost.

Moderator: Blaidd Drwg

Plaats reactie
Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Forum problemen.

Bericht door Blaidd Drwg » 25 mei 2007, 23:22

Meld forum problemen in dit topic. Dan kunnen we ze zo snel mogelijk proberen te verhelpen.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Dalek-Tan

Bericht door Dalek-Tan » 13 apr 2011, 17:55

ik kon er vanmiddag (rond een uur of 2) niet op...
de pagina werd dan helemaal wit en er gebeurde niets meer.
maar ik kan er nu wel weer op, dus geen probleem meer. maar ik vroeg me af waar dat dan door kwam.

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 22 jul 2011, 13:42

Ik bemerkte zojuist een vertraging in het plaatsen en editen van mijn laatste reaktie (op het Torchwood forum), het duurde echt een minuut ofzo voor ik zag dat het bericht al geplaatst/geedit was en omdat ik toen net n
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 28 jul 2011, 14:08

De afgelopen week was het forum voor mij onbereikbaar (witte pagina met 404 error of zoiets), zowel vanachter m'n PC thuis als op kantoor. Hebben anderen hier ook last van gehad? Nu werkt ie gelukkig weer. :-D
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 28 jul 2011, 16:04

Er zijn netwerkwerkzaamheden geweest bij webreus. Ondanks dat ie klaar waren, was het forum niet bereikbaar. Nu opgelost na het sturen van een mail aan de helpdesk aldaar.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

saint mark
Companion

Re: Forum problemen.

Bericht door saint mark » 12 mei 2013, 23:30

een aantal zaken die ik heb geplaatst in de nieuwe serie threads zijn gewoon verdwenen met een regel over. Is dit iets nieuws of gewoon een slecht werkend systeem?
I stole a timelord and ran away with him.

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 12 mei 2013, 23:33

saint mark schreef:een aantal zaken die ik heb geplaatst in de nieuwe serie threads zijn gewoon verdwenen met een regel over. Is dit iets nieuws of gewoon een slecht werkend systeem?
correctie de meeste van mijn recente bijdragen zijn verdwenen in raar tekstgebruik of gewoon weg pleite.

Ik vind de nieuwe versie van dit forum dus gewoon klote.
I stole a timelord and ran away with him.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 18 mei 2013, 21:57

saint mark schreef: correctie de meeste van mijn recente bijdragen zijn verdwenen in raar tekstgebruik of gewoon weg pleite.
Nu heb ik niet zoveel geschreven maar daar heb ik niets van gemerkt. Is dit nu nog steeds zo of waren het opstart problemen?

Plaats reactie