Vakantieplannen/ mededelingen

Berichten van algemeen belang worden hier gepost.

Moderator: Blaidd Drwg

doctor murdock

Bericht door doctor murdock » 03 aug 2011, 12:42

net terug uit amerika.
kwam er ineen keer achter dat ik al een tijdje niet meer op het forum ben geweest. oops...

Niek
Companion

Bericht door Niek » 06 aug 2011, 14:22

doctor murdock schreef:net terug uit amerika.
kwam er ineen keer achter dat ik al een tijdje niet meer op het forum ben geweest. oops...
Mooie tijd gehad in het overoceaanse?

Welkom terug. :-)

doctor murdock

Bericht door doctor murdock » 07 aug 2011, 14:59

Niek schreef:
doctor murdock schreef:net terug uit amerika.
Mooie tijd gehad in het overoceaanse?

Welkom terug. :-)
het was erg leuk :) de grand canyon is ook echt groot. en las vegas is druk en heel heet, LA is leuk maar veel te groot en San fransisco is mijn favoriete stad.
en ik ben naar universal studio's geweest. echt heel leuk! (ik had a dw shirt aan en ik kreeg veel complimenten)

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 08 aug 2011, 13:13

Leuk van het dw shirt!

Ik was gister terug van Praag gekomen. Het was een hele leuke tijd.

Vrijdag naar Rome toe.
Films die ik wil zien van 2010:

Jonah Hex

Afbeelding

Dokter Wouter

Bericht door Dokter Wouter » 18 aug 2011, 21:30

Ik ben sinds maandagavond terug van een weekje Londen. Zoals jullie wel zullen weten was het een tijdje onrustig in Londen. Gelukkig kwamen wij na de rellen aan en was alles weer relatief rustig. Wat wel opviel was de enorme politiemacht op straat. Sommige politiemensen kwamen zelfs uit Lancashire, Yorkshire en Durham. Verder heb ik een computerwinkel gezien die uit voorzorg de buitenkant van de winkel helemaal had dichtgetimmerd en winkels die s'avonds de etalage helemaal hadden leeggeruimd.

Maar zoals al gezegd, verder geen problemen en weer een heerlijk weekje London met onder andere bezoeken aan de Doctor Who Experience, National History Museum en een uitstapje naar Oxford.

Ik (en mijn moeder voor Kerst) heb weer stevig ingeslagen op het gebied van Doctor Who met een grote lading dvd's en andere spulletjes.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 19 aug 2011, 11:15

Ik ben sinds dinsdag weer terug van een 4 daagse trip naar Rome. Het was geweldig!
Films die ik wil zien van 2010:

Jonah Hex

Afbeelding

Alies
Companion

Bericht door Alies » 20 aug 2011, 13:49

Ook net terug van London met oa DW Experience, Josien's rondleiding in the St. Paul en meeting met TTZ editors Jamie en Leslie.
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

ishara

Bericht door ishara » 28 aug 2011, 12:06

He jongens, ben een hele tijd niet hier geweest! Ben de afgelopen maanden bezig geweest met het kijken naar de complete serie Lost (yes! wat een serie!) en Doctor Who was even naar de achtergrond geschoven.

Maar vergeten ben ik het niet hoor! Ik begon juist de afgelopen tijd zin te krijgen om weer eens een Big Finish te beluisteren, en toen viel gister de aankondiging van de Fanclubdag in de bus. En daar las ik ook dat er weer verse afleveringen zijn te bekijken! Meteen maar weer de piratenbaai bezocht omdat ik dit weekend avonddienst heb.

Helaas zal ik 9 oktober niet aanwezig kunnen zijn omdat ik moet werken en 's morgens ook verplichtingen heb. Hopelijk de volgende keer beter!

Niek
Companion

Bericht door Niek » 28 aug 2011, 20:01

ishara schreef:Helaas zal ik 9 oktober niet aanwezig kunnen zijn omdat ik moet werken en 's morgens ook verplichtingen heb. Hopelijk de volgende keer beter!
H

Davros
UNIT-member

Bericht door Davros » 29 nov 2011, 18:57

Wij gaan in April 10 dagen naar Bern, Zwitserland. Heb er heel veel zin in. We zijn al twee jaar niet op vakantie geweest wegens persoonlijke omstandigheden. En als je 3 maanden vantevoren boekt, dan is de nachttrein super goedkoop! Dus we hebben de kaartjes al, there's no way back :lol: En we hoeven ons geen zorgen te maken over hotel kosten, omdat we daar vrienden hebben die wat voor ons zullen regelen. Yay!

Hopelijk gaan we veel Voodoo Rhythm concertjes zien en leuke Vinyl kopen :P

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 30 nov 2011, 13:28

Nou, tenminste iets naar naar uit te kijken en naar toe te leven!
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Davros
UNIT-member

Bericht door Davros » 30 nov 2011, 14:24

Yep :D Hoop alleen niet dat ik ineens heel verlegen ben als ik die muzikanten ontmoet :oops:

Plaats reactie