Gallifrey Reports

Berichten van algemeen belang worden hier gepost.

Moderator: Blaidd Drwg

Plaats reactie
Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Gallifrey Reports

Bericht door Felix Torchwood » 19 aug 2013, 10:00

Beste DTTA Donateurs,

Zoals jullie al gemerkt hebben was de laatste Gallifrey Reports van januari/februari van dit jaar.
Hierna is er geen Gallifrey Reports meer uitgebracht. Dus wees gerust hij is tijdens het versturen
naar je mail adres niet terecht gekomen in een zwart gat.

De reden dat er nog geen nieuwe Gallifrey Reports is uitgebracht is dat wij tot de conclusie zijn
gekomen dat het weinig nut heeft om een tweemaandelijkse nieuwsbrief uit te brengen met nieuws
over Doctor Who in een tijd van sociale media. Het nieuws verschijnt daar direct op en je kunt er
meteen een reactie op geven.

Daarom hebben wij besloten dat de Gallifrey Reports alleen nog zal verschijnen als er nieuws is
met betrekking tot de DTTA, zoals de aankomende Fanclubdag, en als er Nederlands Doctor Who
nieuws is. Een voorbeeld hiervan is dat Neil Gaiman in Nederland was.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van de DTTA

Niek
Companion

Re: Gallifrey Reports

Bericht door Niek » 20 aug 2013, 12:18

Wat spijtig nu. Ik vond het altijd wel heel gezellig als de Gallifrey Reports in de bus plofte. Lekker even bladeren en de wetenswaardigheden op een rijtje bij elkaar kunnen lezen. Ook wat er zoal uitkomt op DW gebied stond daar mooi bij elkaar. En wat te denken van het vervolgverhaal dat ik ook altijd met veel plezier heb gelezen.
Jammer dat er gekozen is om het nieuws maar via sociale media op te halen. Ik wil juist van al die sociale media af omdat het me te veel tijd kost wat te weinig oplevert. Die paar juweeltjes zijn het me niet meer waard.
Ik vrees dat ik pech heb in deze.

Plaats reactie