Willen we doctor who op de Nederlandse TV?

Berichten van algemeen belang worden hier gepost.

Moderator: Blaidd Drwg

Wil je Doctor Who op Nederlandse TV?

Jaaaaaaaaa!!!!!!!
7
39%
Ik zal wel kijken, maar op BBC vind ik ook goed.
9
50%
Van mij hoeft het niet.
2
11%

Totaal aantal stemmen: 18

doctor murdock

Willen we doctor who op de Nederlandse TV?

Bericht door doctor murdock » 22 nov 2010, 15:12

Hoi iedereen

Mij lijkt het leuk als Doctor Who ook op de Nederlandse TV komt.
Ik vroeg me af of meer mensen dat leuk vinden.

Als je idee

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 22 nov 2010, 16:10

Ja natuurlijk, geheid dat we dan meer fans krijgen, en dat betekent weer meer kans op tentoonstellingen, conventies e.d. dichter bij huis.

Wie wil dat nu niet?
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 22 nov 2010, 18:14

Het zou wel leuk zijn enzo, maar ik ga het toch niet kijken. Zal het echt gaan werken denken jullie? Hoeveel kijkers waren er ongeveer toen de 9e doctor op zaterdagavond was om 7 uur? Ik geloof niet heel erg veel, wat jammer is.
Films die ik wil zien van 2010:

Jonah Hex

Afbeelding

nancywho

Bericht door nancywho » 22 nov 2010, 18:41

Ik zou wel kijken, maar het hoeft niet echt voor mij. Ik erger me rot aan de nederlandse ondertiteling. Dus ik kijk wel op de BBC

Alies
Companion

Bericht door Alies » 22 nov 2010, 20:18

Ik zou wel kijken denk ik. Maar ik vind het via BBC kijken ook leuk. Want dan krijg je het nieuwste van het nieuwste enzo. Daarnaast volg je de engelse grapjes minder als je moet letten op de ondertiteling.
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 23 nov 2010, 10:06

the doctor schreef:Zal het echt gaan werken denken jullie? Hoeveel kijkers waren er ongeveer toen de 9e doctor op zaterdagavond was om 7 uur? Ik geloof niet heel erg veel, wat jammer is.
Ik sluit me geheel aan bij de vragen die je stelt. Met als kanttekening dat het er helemaal aan ligt wanneer het uitgezonden gaat worden. Het liefst op prime time en niet als de vorige keer op zaterdagmiddag om een uur of 3 's middags. Daarbij hebben de echte fans (jullie dus) de afleveringen allang gezien op BBC1 of via een download.
Een ander punt is dat men DW nog steeds als een kinderserie ziet, zonder te weten waar het nu precies over gaat.
Het gros van het televisie-vee is uberhaupt niet geinteresseerd in kwaliteitstelevisie en kijkt liever naar intelligente programma's zoals Oh Oh Cherso of Benelux next top model.

Voor meer informatie over DW in Nederland zie ook:

http://www.denederlandsedoctorwhopagina ... doctor.htm
http://www.denederlandsedoctorwhopagina ... doctor.htm

(onder het kopje DW in NL)
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Felix Torchwood » 23 nov 2010, 13:17

Het idee is leuk, maar dat komt er toch niet van.

Ik kijk het wel op de BBC.

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 24 nov 2010, 00:38

Yes please. :D

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 25 nov 2010, 12:04

Ik juich het toe, maar dan inderdaad niet 's middags, maar echt in de avondprogrammering.

En de smoes dat het geen kijkers trekt is bullshit, want het lijkt me sterk dat de tigste herhaling van The Nanny nog steeds zoveel kijkers trekt en die wordt ook nog steeds uitgezonden.

(ja ik weet dat dat met andere zaken te maken heeft, maar toch)

En
Afbeelding

ishara

Bericht door ishara » 07 dec 2010, 15:25

Natuurlijk zou het leuk zijn als meer mensen kennis maken met DW, maar voor mezelf is het niet nodig. Ik werk zodanis onregelmatig dat ik zelden meer tv kijk. Leve DVDs en torrents, zal ik maar zeggen.

Josienepien

Bericht door Josienepien » 11 jan 2011, 21:00

Vorige keer deden ze seizoen 2006 om 15.00 op zaterdag.
Dan kijkt er niemand!

Helaas zijn waarschijnlijk de omroepbazen bang dat mensen niet van 'nonsens' houden.
Tegenwoordig smult menigeen van series over het bovennatuurlijke, maar sci-fi gaat er bij veel Nederlanders nog steeds niet in!

Dus. Komt het op tv, dan op zaterdagavond om 8 uur!
Ze kunnen dan trouwens meteen wel beginnen bij seizoen 5, dat is een mooi instapmoment en dan lopen die arme niet-Engels-sprekers niet zo ver achter...

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 11 jan 2011, 21:22

Alsof er nog wel iemand naar The A-team of the Nanny kijkt.
Die zijn al zooooo vaak uitgezonden.
In plaats daarvan hadden ze makkelijk dr WHo kunnen uitzenden. En dan het liefst vanaf het echte allereerste begin he.

En niet onderbreken of verschuiven, nee echt elke week of dag een aflevering.
Afbeelding

Dalek-Tan

Bericht door Dalek-Tan » 11 jan 2011, 22:28

Het zou inderdaad wel meer kijkers trekken, vooral als het dan 'savonds wordt uitgezonden om een uur of 8/half 9. om 3 uur gaat niet werken indd en uit ervaring weet ik dat mensen ook niet meer iets gaan volgen wat pas om half `11 ofzo begint.
ik ga het dan zelf denk ik niet kijken, teneerste faalt de nederlandse ondertiteling op TV meestal nogal en ten tweede kan ik echt niet tegen die uren durende reclame's altijd. Een aflevering die dan normaal 40 minuten duurt, duurt dan een uur. dan verspil je gwn 20 minuten met naar (steeds dezelfde) reclames kijken! Daar heb je op de BBC geen last van, en op internet al helemaal niet :)

Heather
UNIT-member

Bericht door Heather » 11 jan 2011, 23:49

Van reclame heb je ook geen last als ned 1,2 of 3 het weer gaat uitzenden. (Maar dan inderdaad op een normale tijd, niet half 4 zoals een paar jaar geleden.. :S )

Dalek-Tan

Bericht door Dalek-Tan » 12 jan 2011, 00:08

Van reclame heb je ook geen last als ned 1,2 of 3 het weer gaat uitzenden.
Das waar, maar ik heb het gevoel dat er niet veel mensen naar die zenders kijken.. of zit ik daar helemaal naast?? tegenwoordig is alles maar RTL en SBS enz..

Plaats reactie