3.4 - THE ETERNITY TRAP (5 & 6 november 2009)

Alles over The Sarah Jane adventures.

Moderator: Felix Torchwood

THE ETERNITY TRAP

Geweldig
3
27%
dit voldeed aan mijn bevrediging
7
64%
Het duurde een eeuwigheid
0
Geen stemmen
Ik voelde mij gevangen in een slechte droom
0
Geen stemmen
Devolgende AUB, dit was niets
1
9%

Totaal aantal stemmen: 11

saint mark
Companion

3.4 - THE ETERNITY TRAP (5 & 6 november 2009)

Bericht door saint mark » 30 okt 2009, 12:37

Part 1
Een spookhuis, gevuld met geheimzinnig gefluister en geheimen die zich ophouden in de schaduwen........Is wat SJ aandacht trekt in deze nieuwe tweeparter, geschreven door Phil Ford & geregisseert door Alice Troughton.
Wanneer professor Rivers en de club een oude legende onderzoeken verschijnt er een monster in de nacht net als de angstaanjagende invloed van Erasmus Darkenings die eeuwen vanuit het verleden nog geldt.

Part 2
SJ en co ontdekken de geheimen van Erasmus Darkenings in dit 2de deel van het verhaal The Eternity Trap, maar zijn zij hier te laat mee? Als de geesten van het verleden verschijnen en de speurtocht naar vermiste kinderen een climax bereikt. Het lijkt erop dat niets de oude alchemist kan stoppen in zijn uiteindelijke zege.
.

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 30 okt 2009, 12:42

'The Eternity Trap'

Deze afleveringen zijn een spookverhaal dat draait om een buitenaards wezen dat met mensen speelt tegen hun wil in. Floella Benjamin herhaalt haar rol van Prefessor Celeste Rivers van het PHAROS instituut, die eerder meedeed in The lost Boy & The Day of the Clown als een vriendin van SJ
De Baddie du Jour heet Erasmus Darkening, gespeeld door de acteur Donald Sumpter.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 05 nov 2009, 19:07

Deze was echt SUPER spannend, een hele goede!

Alleen jammer dat Luke er niet in voor kwam, maar we weten wel waardoor dat komt :wink: .

Niek
Companion

Bericht door Niek » 05 nov 2009, 20:11

the doctor schreef:Deze was echt SUPER spannend, een hele goede!

Alleen jammer dat Luke er niet in voor kwam, maar we weten wel waardoor dat komt :wink: .
Ja, Luke is wel een gemis, vind ik. DIe hoort er toch ook echt bij?
Een superspookverhaal. Morgen zien we hoe het nu werkelijk zit. De grote vraag is of er wel buitenaardse activiteiten bij betrokken zijn....

nancywho

Bericht door nancywho » 05 nov 2009, 20:47

vond het ook een spannende aflevering. Tot nu toe vind ik dit een heel goed SJA seizoen.

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 06 nov 2009, 10:18

Ik vind dit seizoen ook erg goed. Deze aflevering was erg spooky... Ben benieuwd wat er nou achter de rare verschijnselen zit. En wie die Erasmus kerel nou werkelijk is.

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 06 nov 2009, 10:32

ERRRRUG spannend, alleen the cliffhanger wordt onderuit gehaald door de trailer voor de volgende episode.

eindigend op jullie zullen voor eeuwig mijn gevangenen zijn tegen Rani & Clyde, en in de trailer zie je ze enkel met SJ rondsjokken, Mijn dochter van 8 zag dit ook al dit trok haar helemaal uit de spanning van de episode.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 06 nov 2009, 12:30

saint mark schreef:ERRRRUG spannend, alleen the cliffhanger wordt onderuit gehaald door de trailer voor de volgende episode.

eindigend op jullie zullen voor eeuwig mijn gevangenen zijn tegen Rani & Clyde, en in de trailer zie je ze enkel met SJ rondsjokken, Mijn dochter van 8 zag dit ook al dit trok haar helemaal uit de spanning van de episode.
Helemaal met je eens. Hoewel ik me normaal niet stoor aan de trailers en spoilers voor de volgende aflevering, had dit toch wel spannender gehouden kunnen worden.

Verder een echt spannend verhaal, met een uitermate sceptische Sarah Jane. Of dat laatste terecht is zien we vandaag wel. Een grote aanwijzing dat het om een alien gaat was natuurlijk wel die kast met oplichtende lampen. en zo
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 06 nov 2009, 21:23

Ik vond het spannend, maar ook niet meer dan dat, op een of andere manier vond ik deze aflevering niet geweldig, maar dit voldeed aan mijn verwachtingen.

ishara

Bericht door ishara » 06 nov 2009, 22:10

Ik heb zojuist beide afleveringen na elkaar afgekeken en ik vond het enorm spannend, vooral het eerste deel. Echt spooky! Al met al een heel goede aflevering, inderdaad jammer van Luke en ik had ook graag meer willen weten over dat wezen. Maar 'ouderwets' goede SJA!

nancywho

Bericht door nancywho » 06 nov 2009, 22:33

vond het een leuke en spannende aflevering die van volgende week Mona lisa's revenge ziet er ook goed uit.

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 06 nov 2009, 23:01

Toen ze de tunnel in gingen met de zaklamp brandden er lampen op de wand.

Bijna op het eind in het schuurtje kijken ze omhoog naar een koker met veel licht.

Waar zijn al die mensen gebleven ? normaal gesproken is het voor iedereen een happy ending.

Wat ik vaker bemerk: het begin is traag, dan is het spannend en dan ineens wordt het einde afgeraffled, want ja er moet nog een einde aan en we hebben nog maar 2 minuten.

Maar goed, komt misschien ook wel dat ik wat ouder ben. :D :D

ishara

Bericht door ishara » 07 nov 2009, 01:22

Timelord schreef:Toen ze de tunnel in gingen met de zaklamp brandden er lampen op de wand.

[snip]

Waar zijn al die mensen gebleven ? normaal gesproken is het voor iedereen een happy ending.
Ja, dat van die lampen viel me ook op! :-D

Ik vond het juist wel tof dat er nu niet helemaal een happy ending was. Die mensen zijn dus dood (SJ zegt tussen neus en lippen door dat ze nu rust hebben). Waarom pa met kindjes dan wel nog in het huis lijkt te spoken wordt niet uitgelegd. Maar ach, het komt wel mooi over... :-D

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 07 nov 2009, 02:24

Wie heeft Devolgende AUB, dit was niets gestemd? Ben wel benieuwd!

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 07 nov 2009, 11:04

Ik vond de aflevering vermakend en spooky, maar het lijkt inderdaad een beetje afgeraffeld.

Plaats reactie