3.3 - The wedding of Sarah Jane Smith (29 & 30 oktober,

Alles over The Sarah Jane adventures.

Moderator: Felix Torchwood

The wedding of Sarah Jane Smith

Dont F.... with SJ & The Doctor
6
55%
Viva le Doctor
3
27%
Is er een Doctor in huis
2
18%
Doctor gezocht
0
Geen stemmen
Hier helpt zelfs geen Doctor meer...........
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 11

ishara

Bericht door ishara » 29 okt 2009, 22:04

Net gedownload en gekeken. Wauwie!! Is het heel erg dat ik iedere keer als ik dat hortende Tardis-geluid hoorde zo ongeveer buikpijn van opwinding kreeg? :oops:
Echt genieten hoor, die spanning. Je weet gewoon dat er iets niet klopt en dat de Doctor probeert te komen. Ben reuze benieuwd naar morgen. Dan moet ik werken (avonddienst) dus dat wordt opnemen of laat op de avond downloaden. Waarschijnlijk beide... :D

Yi-haa!

Edit: o ja, ik vind het zo leuk dat ze consequent zijn en de Doctor haar 'Sarah' laten noemen ipv Sarah Jane.

margot06

Bericht door margot06 » 29 okt 2009, 23:56

Ik vraag me af waar de Tardis eigelijk last van heeft? Ik kan niet wachten tot morgen :P de aflevering stond al snel op youtube dus ik heb hem net gezien. Ik denk trouwens wel dat the doctor Mr. Smith kan redden :p laat ook maar

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 30 okt 2009, 09:36

Wow, net gekeken, super spannend.

Ze laten de Docter inderdaad Sarah zeggen, en de moeder van Rani ook, maar die mag het niet zeggen van Sarah Jane, en de Doctor wel. Vind ik wel grappig.

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 30 okt 2009, 11:49

Voor wie nog wel eens wat mist van dr Who, of Torchwood of Sarah Jane heb ik wat steekwoorden:

docs4you.org Google :D :D

Alies
Companion

Bericht door Alies » 30 okt 2009, 12:43

Ik heb em online moeten kijken (had em zo graag gewoon op tv gezien, maar dat gaat vanavond ook niet door :cry: )
Maar deel 1 was echt super :P En inderdaad iedere keer dat ik de hortende Tardis hoorde was ik zo van: Komt ie? komt ie? En waarom klinkt ie zo raar :P
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 30 okt 2009, 13:06

Ja ik vond het geluid ook zo raar. Misschien het nieuwe geluid voor de 11de doctor ?

En ik hoorde de Doctor in het nastukje zeggen: ze zitten in een seconde verschil.
Dat was in de laatste afleveringen van dr. Who toch ook zo en dat kon hij toen toch oplossen ?

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 30 okt 2009, 14:03

Timelord schreef:Ja ik vond het geluid ook zo raar. Misschien het nieuwe geluid voor de 11de doctor ?

En ik hoorde de Doctor in het nastukje zeggen: ze zitten in een seconde verschil.
Dat was in de laatste afleveringen van dr. Who toch ook zo en dat kon hij toen toch oplossen ?
Ik had meer het idee dat de TARDIS onderweg was maar met name door de baddie tegengehouden werd.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 30 okt 2009, 18:29

Het gaat al bijna beginnen, yahoo! Eindelijk, gelukkig hoeven we geen week te wachten!

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 30 okt 2009, 19:21

Wat een top aflevering. Echt zooooooooooooo geweldig die doctor, toen ik deze aflevering keek, miste ik heb meer dan ooit, goodbye. :cry: . Leuk einde ook.

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 30 okt 2009, 20:51

Ik vond hem een beetje tegenvallen, hij was niet de docter die ik gewend ben. De Doctor zoals ik hem ken zie je het best in The next doctor.

nancywho

Bericht door nancywho » 30 okt 2009, 21:09

vond het ook een super aflevering, alleen het einde toen kwamen de tranen al :cry:, RTD is zo een super schrijver hij kan van die prachtige zinnen neerzetten
Dat wordt wat als de laatste eppy's worden uitgezonden.

Ik ga maar een megaverpakking tissue's inslaan. :cry:

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 30 okt 2009, 21:26

nancywho schreef:vond het ook een super aflevering, alleen het einde toen kwamen de tranen al :cry:, RTD is zo een super schrijver hij kan van die prachtige zinnen neerzetten
Dat wordt wat als de laatste eppy's worden uitgezonden.

Ik ga maar een megaverpakking tissue's inslaan. :cry:
Lol, deze aflevering is trouwens niet door RTD geschreven maar Gareth Roberts.

nancywho

Bericht door nancywho » 31 okt 2009, 09:48

het doctor who team bestaat alleen maar uit super schrijvers :D

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 31 okt 2009, 09:49

De tranen stonden mij ook al in de ogen. Ik ga David echt missen als Doctor.

Een prachtige aflevering, waarin de Doctor wel inzit, maar echt niet de show steelt, want die was voor Sarah Jane en de kids.

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 31 okt 2009, 10:03

Het moment, dat zij mister Smith weer tot leven roept, was ook al zo'n zwak moment vond ik.

Plaats reactie