3.1 - Prisoner of the Judoon part 1 & 2 (15-16 okt. 200

Alles over The Sarah Jane adventures.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie

Prisoner of the Judoon

geniale aflevering
3
27%
goed entertainment
8
73%
Mmmmmmm
0
Geen stemmen
Weinig waardering mijnerzijds
0
Geen stemmen
EXTERMINATE
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 11

saint mark
Companion

3.1 - Prisoner of the Judoon part 1 & 2 (15-16 okt. 200

Bericht door saint mark » 24 sep 2009, 21:29

Het is bijna weer zover, series drie van SJA arriveert op de BBC. Uiteraard zullen we weer kunnen genieten.

Alvast een opzetje.
Laatst gewijzigd door saint mark op 25 sep 2009, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 25 sep 2009, 08:56

The BBC has confirmed that Series Three of The Sarah Jane Adventures will start on BBC1 at 4.35pm on Thursday 15th October. Part Two will follow on the Friday afternoon.

Investigative journalist Sarah Jane Smith, one-time companion to The Doctor, is back for a third series of alien-busting adventures, from creator Russell T Davies, which also features a special appearance from The Doctor himself, David Tennant, who stars in two episodes.

Sarah Jane is accompanied by her adopted son, Luke, his streetwise pal, Clyde Langer, their schoolmate, Rani, who lives opposite and has aspirations to become a journalist like Sarah Jane, and their Xylok super computer in the attic, Mr Smith. Sarah Jane's robot dog, K-9, also joins the gang on their adventures.

In the first of this two-part adventure, Sarah Jane and the gang face the most dangerous day of their lives, as the rhino-like Judoon return. When prisoner Androvax the Destroyer crash-lands on Earth, a Veil is set free and starts to turn Earth's technology against itself. And his next intended victim is Sarah Jane.

The series also features an extraterrestrial girl who can make people play games against their will; a living painting; the inhabitants of a supposedly haunted house; and monsters who want to infect Earth with a strangely aggressive weed. Finally, there is a chance for Sarah Jane to find personal happiness with someone who could be the perfect person to complete her family.

A brand-new website accompanies the third series, complete with a trailer maker, monster hunt, video diaries from the cast, web games and exclusive behind-the-scenes videos.

ishara

Bericht door ishara » 25 sep 2009, 13:51

Het ziet er allemaal veelbelovend uit!

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 26 sep 2009, 20:07

Een dikke verrassing aangaande de nieuwe animatiefilm van de Doctor en de 1ste 2 afleveringen van SJA. Dit interview kwam tot stand naar aanleiding van een preview van het 1ste avontuur van seizoen 3 van SJA.

zaterdag 26 september 2009
Exclusive! Sarah Jane Adventures/"Dreamland" crossover

The Sarah Jane Adventures' head writer Phil Ford exclusively revealed to SFX last night that events in the first story of season three of the Who spin-off will have a direct link into the events in the upcoming Doctor Who animated series, "Dreamland". Not that it was supposed to be an exclusive

margot06

Bericht door margot06 » 27 sep 2009, 10:26

Van wat ik er tot nu toe van heb gelezen :D

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 15 okt 2009, 18:09

Het was echt super spannend, hoe komt Sarah hier nou weer uit? Kan helaas morgen niet kijken :cry: .

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 15 okt 2009, 23:22

the doctor schreef:Het was echt super spannend, hoe komt Sarah hier nou weer uit? Kan helaas morgen niet kijken :cry: .
Dat was inderdaad een sterke start-episode. Ik ben benieuwd hoe ze hier morgen weer uitkomen.

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 16 okt 2009, 08:31

Inderdaad, zonet pas gekeken, het werd namelijk onder het eten uitgezonden gisteravond.

Super spannend. Ik heb nou zin in vanavond :)

Niek
Companion

Bericht door Niek » 16 okt 2009, 15:05

Een begin waar de vaart er gelijk goed in zit. Voor de mensen die de serie niet kennen ook nog een vlotte introductie terwijl deze niet storend is voor de kijkers die er wel mee bekend zijn. Dit belooft een goed seizoen te worden.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 16 okt 2009, 15:40

Leuke spannende aflevering. Misschien ook nog best wel eng voor de hele kleintjes. Spannende cliffhanger met een slechte Sarah Jane. Geniaal kon ik het niet noemen want grote delen van het plot zijn niet bijster origineel. De Judoon is hilarisch.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 16 okt 2009, 19:32

Na een suberbe TW serie 3 begint serie 3 van SJA ook gelijk in de goede versnelling.

Leuk voor de kids dat pap en mam denken dat ze iets gezien hebben wat niemand geloofd, terwijl de kids alles weten. Leuke omgekeerde wereld, zeker aansprekend voor dekids. :D

Niek
Companion

Bericht door Niek » 16 okt 2009, 20:30

Dit is mij in het geheel niet tegengevallen. Veel humor, En lekker vlot verhaal. Ik zie het wel zitten dit seizoen.

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 17 okt 2009, 08:51

Ik vond het een erg goede aflevering, inderdaad lekker vlot, en Sarah Jane als slechterik, wat heel goed te merken was dat af en toe de echte Sarah Jane naar de voorgrond trad.

ishara

Bericht door ishara » 17 okt 2009, 10:30

Gisteravond/vannacht gekeken. Leuk hoor! Het blijft duidelijk meer een jeugdserie dan DW, maar goed gemaakt en behoorlijk spannend en griezelig. Prachtig, die Judoon met de kids op sleeptouw. Wat ik erg leuk gevonden vond, was dat die Judoon zich altijd aan de regels houdt ('alleen toegang voor authorised personnel'!).
Ook mooi dat de slechterik toch ook een tragische kant had. Niet zomaar zwart/wit.

Een goed begin! Ik kan bijna niet wachten op de aflevering met de Doctor!

margot06

Bericht door margot06 » 18 okt 2009, 12:39

Ik vind het jammer dat sommige effecten gewoon minder zijn dan Doctor Who. Natuurlijk heeft DW een groter budget, maar zoals die tong van de antrax leek wat te... Verder vond ik het grappig om de Judoon een beetje beter te leren kennen. Torchwood vond ik eerlijk een sterker begin maar het gaat vast wel goed komen 8)

Plaats reactie