Sarah Jane adventures serie 3 (spoilers??)

Alles over The Sarah Jane adventures.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
saint mark
Companion

Sarah Jane adventures serie 3 (spoilers??)

Bericht door saint mark » 25 nov 2008, 17:26

De BBC heeft vandaag bekend gemaakt dat in het najaar van 2009 de serie een derde seizoen op de tv zal beleven. En RTD blijft verantwoordelijk voor de serie.

Laten we hopen dat de Doctor nu eens een bezoek brengt aan de serie of anders een van SJ's mede reizigers uit haar DW verleden. :D

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Re: Sarah Jane adventures serie 3 (spoilers??)

Bericht door Blaidd Drwg » 25 nov 2008, 20:23

saint mark schreef:De BBC heeft vandaag bekend gemaakt dat in het najaar van 2009 de serie een derde seizoen op de tv zal beleven. En RTD blijft verantwoordelijk voor de serie.

Terecht dat de serie een derde seizoen krijgt. Ook al is het een "kinderserie" het blijft me boeien.

saint mark schreef:Laten we hopen dat de Doctor nu eens een bezoek brengt aan de serie of anders een van SJ's mede reizigers uit haar DW verleden. :D

Ja een leuke cross-over met de Doctor zou leuk zijn. Weten de kids ook gelijk wie hij is......
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Dokter Wouter

Bericht door Dokter Wouter » 25 nov 2008, 22:29

Blaidd Drwg schreef: Ja een leuke cross-over met de Doctor zou leuk zijn. Weten de kids ook gelijk wie hij is......

Zouden er dan kinderen zijn die wel naar Sarah Jane kijken maar niet naar Doctor Who? Ik kan het me haast niet voorstellen. De Doctor werd in de laatste aflevering ook genoemd zonder uitleg.

Inderdaad terecht dat er een derde seizoen aankomt. De Britse kindertjes boffen toch maar met zulke hogekwaliteits kindertv. En volgens mij zijn de helft van de kijkers volwassenen die ook volop van de serie genieten.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 25 nov 2008, 22:42

Dokter Wouter schreef:
Blaidd Drwg schreef: Ja een leuke cross-over met de Doctor zou leuk zijn. Weten de kids ook gelijk wie hij is......

Zouden er dan kinderen zijn die wel naar Sarah Jane kijken maar niet naar Doctor Who? Ik kan het me haast niet voorstellen. De Doctor werd in de laatste aflevering ook genoemd zonder uitleg.

Nee ik bedoel de kids in de serie zelf!
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Plaats reactie