Day of the Clown

Alles over The Sarah Jane adventures.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
Dokter Wouter

Day of the Clown

Bericht door Dokter Wouter » 23 okt 2008, 14:03

Vanochtend heb ik het tweede deel van Day of the Clown bekeken. Ook dit was een hele aardige aflevering die in elk geval twee mensen op dit forum de stuipen op het lijf moet hebben gejaagd. We hadden clowns en kinderen met ballonetjes. :wink:
Persoonlijk heb ik geen last van bovenstaande fobieen dus eng vond ik dit verhaal zeker niet. Het is leuk dat het universum van DW steeds verklaringen geeft voor oude legendes. Zouden die misschien toch op waarheid gebaseerd zijn? Hier kreeg de Rattenvanger van Hamelen een moderne makeover.
Rani is een leuke toevoeging aan de cast en haar familie kan er ook mee door hoewel de familie van Maria leuker was. Ik kon in elk geval smakelijk lachen om het moment waarop Rani's moeder met haar hoofd tegen het force field aanknalde.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Re: Day of the Clown

Bericht door Blaidd Drwg » 23 okt 2008, 17:18

Dokter Wouter schreef:Vanochtend heb ik het tweede deel van Day of the Clown bekeken. Ook dit was een hele aardige aflevering die in elk geval twee mensen op dit forum de stuipen op het lijf moet hebben gejaagd. We hadden clowns en kinderen met ballonetjes. :wink:
Slapeloze nacht van gehad, hoewel ik het kleine meisje mistte :D

Dokter Wouter schreef:Rani is een leuke toevoeging aan de cast en haar familie kan er ook mee door hoewel de familie van Maria leuker was. Ik kon in elk geval smakelijk lachen om het moment waarop Rani's moeder met haar hoofd tegen het force field aanknalde.

De moeder van Rani (ik moet steeds aan The Rani denken) is een bekende, ze speelt constable Habib in the Thin Blue Line (met Rowan Atkinson).

Ik vond het een leuk verhaal en het verveelde geen minuut. Vooral de sfeer in het museum was pakkend. Het gehele idee voor het verklaren van legenden mag voor mij best vaker terugkomen.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Felix Torchwood » 25 okt 2008, 13:40

Dokter Wouter schreef:Vanochtend heb ik het tweede deel van Day of the Clown bekeken. Ook dit was een hele aardige aflevering die in elk geval twee mensen op dit forum de stuipen op het lijf moet hebben gejaagd. We hadden clowns en kinderen met ballonetjes. :wink:
Ik heb alleen het tweede deel gezien, maar dat was voor mij al eng genoeg. Een museum vol met clowns brrrr.
Ik heb die nacht niet lekker geslapen.

Voor de rest was het een goede episode. En het idee van de rattenvanger van Hamelen en die clown vondt ik geweldig gevonden.
Maar zo is het wel in elke legende zit een kern van waarheid.

Rose

Bericht door Rose » 25 okt 2008, 22:45

Blaidd Drwg schreef: De moeder van Rani (ik moet steeds aan The Rani denken) is een bekende, ze speelt constable Habib in the Thin Blue Line (met Rowan Atkinson).
De vader van Rani speelde recent Ashok in Secret Diary of a Call Girl. Het wereldje is klein...

Niek
Companion

Bericht door Niek » 03 nov 2008, 19:20

Het verhaal op zich vond ik wel wat hebben, alleen de uitwerking werkte toch niet helemaal voor mij.
Rani is een hele goeie opvolger van Maria. Ik kijk er al naar uit om haar verder te zien ontwikkelen.

Marianne

Bericht door Marianne » 03 nov 2008, 20:12

Rose schreef:De vader van Rani speelde recent Ashok in Secret Diary of a Call Girl. Het wereldje is klein...
Ja en sinds ik daar achter ben gekomen kan ik zijn scenes in SJA nog maar met moeite bekijken. Ik moet dan steeds terugdenken aan zijn 'avontuurtjes' met Billie Piper in SDOACG. :lol:

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 25 nov 2008, 17:28

Clowns blijven creepy ook in dit verhaal heel goed uitgewerkt. Ik kan erg genieten van deze kinderserie die veelal beter in elkaar zit als menig volwassen Nederlandse serie. Laten we hopen dat ze deze serie ooit als kinderserie in nederland uitzenden. En van mijn dochters mag hij best nagesynchroniseert zijn. :D

Plaats reactie