05 / 06 Warriors of Kudlak

Alles over The Sarah Jane adventures.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
Scotsman

05 / 06 Warriors of Kudlak

Bericht door Scotsman » 16 okt 2007, 10:52

Gister de eerste aflevering gezien.
Leuke alien, Sarah Jane maakt een apparaat wat echt een hoog Doctor Who gehalte heeft (leg ik nog wel eens uit:-).
Wel wat minder "spannend" dan Eye of the Gorgon.

PS. Ik begin Mr.Smith een leuk element worden van The Sarah Jane Adventures.... eerst stond het idee me wat tegen, maar ik vind dat het toch een goede keuze is geweest.
Laatst gewijzigd door Scotsman op 22 okt 2007, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Re: 05 Warriors of Kudlak

Bericht door Blaidd Drwg » 16 okt 2007, 11:02

Scotsman schreef:PS. Ik begin Mr.Smith een leuk element worden van The Sarah Jane Adventures.... eerst stond het idee me wat tegen, maar ik vind dat het toch een goede keuze is geweest.

Is het niet een beetje een combinatie tussen K-9 en ORAC? Ik vind dit soort elementen altijd wel leuk, vooral als dit soort computers een eigen intelligentie en persoonlijkheid hebben.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Scotsman

Bericht door Scotsman » 22 okt 2007, 19:16

Net deel 06 gezien.
Ik vond deze minder dan deel 05 al zaten hier af en toe best leuke momenten in. Maar de discussie hierover moet nog maar een weekje wachten.

Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Felix Torchwood » 30 okt 2007, 10:48

Vanmorgen deel 5 en 6 gezien. (heb een vrije dag)

Een prima aflevering. Het enige nadeel vond ik dat de alien te snel in beeld kwam. Ik vind het juist leuk als de alien nog een mysterie blijft. Zoals bij Terror of the ZyZygons. Naast dit kleine puntje van kritiek was het een leuke aflevering. Vooral de interactie tussen Luke en Clyde is erg grappig.

De opzet van een lasergame voor het requite van soldaten is een prima idee. Aan het einde had ik wel het idee dat het een beetje te veel moraal in kwam. Sarah:"The innocent are the victims of war". Bij mij kwam het beeld van de kindersoldaten naar voren. Het verschil tussen een spel en de werkelijkheid. Oke genoeg moraal. Een ander leuk ding was de machine die Sarha bouwde. Net als bij de counsul van de TARDIS bestond dit uit allemaal losse delen erg leuk.

Daarnaast was er nog een overeenkomst met DW.
De Kudlak soldaten zagen er net zo als die twee begeleiders van Florence Finnegan uit Smith and Jones.

Timey-Wimey

Bericht door Timey-Wimey » 06 nov 2007, 12:52

ik heb jammer genoeg het tweede deel gemist

Plaats reactie