01 / 02 Revenge of the Slitheen

Alles over The Sarah Jane adventures.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
Dokter Wouter

01 / 02 Revenge of the Slitheen

Bericht door Dokter Wouter » 24 sep 2007, 18:40

De eerste aflevering van de Sarah Jane Adventures is net afgelopen. Wat vonden jullie ervan?

Ik vond het een hele aardige aflevering. De Slitheen worden hier beter gebruikt dan tijdens Series 1 van Doctor Who. Ze zien er ook beter uit en de kleine Slitheen is geinig. d3duim
Jammer dat het maar 25 minuten per week is. Mijn eindoordeel bewaar ik nog even tot volgende week als deel 2 van Revenge of the Slitheen is geweest.
Laatst gewijzigd door Dokter Wouter op 01 okt 2007, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Scotsman

Bericht door Scotsman » 24 sep 2007, 19:18

Erg leuke serie (mijn dochter vond het geweldig)
Deze serie heeft voor mij meer het oldskool doctor who gevoel.
Zeker een goede remedie tegen DAS :D

Ben echter benieuwd hoe het volgende week gaat aangezien ik vandaag episode 1 & 2 heb gezien (ik zal niet te veel zeggen...ik wil het niet voor jullie verspoilen). Ik hoop wel dat ik volgende week de volgende aflevering kan zien (Eye of the Gorgon)

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 24 sep 2007, 19:20

GVD, nu heb ik hem gemist, gewoon vergeten, echt dom!
Films die ik wil zien van 2010:

Jonah Hex

Afbeelding

Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Felix Torchwood » 24 sep 2007, 20:13

Het was een leuke aflevering. Vooral de kleine Slitheen was erg leuk.
Best grappig dat ze een monster uit Doctor Who hebben gebruikt voor de eerste aflevening. Dat laat zien dat er dezelfde mensen achter zitten en er is een indirect verbinding met Doctor Who.

Nu een week wachten op deel twee. :(

newseries

Bericht door newseries » 24 sep 2007, 21:11

IK ben het ook vergeten :(
maar de episode komt vast wel op internet te staan

Scotsman

Bericht door Scotsman » 24 sep 2007, 21:53

maar de episode komt vast wel op internet te staan

BEIDE afleveringen... ze zijn alle twee uitgezonden (deel 2 op CBBC), dus als je zoekt op het internet zoek dan op beide afleveringen :wink:

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 24 sep 2007, 23:42

Mijn dochters (4 & 6) waren laaiend enthousiast, maar dat verwachtte ik al met die zoals zij noemen de schetenmonsters :D .

Ik heb het helaas gemist. :?

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 25 sep 2007, 06:19

Ik heb het wel gezien en het was erg leuk. Echt voor kinderen, maar niet kinderachtig (zeker niet als ze hun huid afgooien). Ben benieuwd naar de volgende keer!
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Gert-Jan Kramer
Friend

Re: 01 Revenge of the Slitheen

Bericht door Gert-Jan Kramer » 25 sep 2007, 11:36

Dokter Wouter schreef:De eerste aflevering van de Sarah Jane Adventures is net afgelopen. Wat vonden jullie ervan?

Eerlijk gezegd was ik het half vergeten, dus ik heb alleen het laatste deel gezien. De Slitheen zijn niet bepaald mijn favoriete DW-monsters. Je kunt altijd ver van te voren zien wie Slitheen is en wie niet (alle dikkerds zijn de Slitheen, daar hoeven ze niet eens scheten voor te laten), dus dat is weinig spannend. Wel redelijk spannend vond ik Sarah Jane die zich verschuilt voor de Slitheen. Het Slitheenkind kan best grappig worden.

Persoonlijk zit ik eigenlijk te wachten tot de Slitheen zijn geweest, want ik verheug me meer op Eye of the Gorgon. SJA mag dan in de eerste episode duidelijk gericht zijn op kinderen, maar de Gorgon-trailer is behoorlijk creepy. :shock:

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 25 sep 2007, 11:58

25 minuten is echt te kort! Ik vond het wel duidelijk meer op kinderen ingesteld dan Doctor Who. Het te pas en te onpas 'scheten' laten was daar een duidelijk voorbeeld van.
De Slitheen die door de gangen joeg zou sommige kinderen toch wel nachtmerries kunnen bezorgen denk ik, wat dat betreft hielden de makers zich gelukkig niet in.

Ik vind Luke Smith een goed karakter omdat hij zo intelligent is maar sociaal na
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

newseries

Bericht door newseries » 25 sep 2007, 20:55

Voor iedereen die het gemist heeft:
http://video.google.nl/videosearch?q=re ... theen&so=0
Hier is ie in delen te bekijken

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 26 sep 2007, 08:11

Bedankt! K ga meteen kijken
Films die ik wil zien van 2010:

Jonah Hex

Afbeelding

Dokter Wouter

Bericht door Dokter Wouter » 01 okt 2007, 19:06

En ook het tweede deel van Revenge of the Slitheen is vandaag uitgezonden op BBC2. Het was een erg leuke aflevering. De Slitheen komen hier echt veel beter tot hun recht dan in Aliens of London / World War Three. En er waren een paar leuke referenties naar het verleden van Doctor Who zoals Sarah Jane die met UNIT belt en "Love to the Brig" zegt.

Eindoordeel voor Revenge of the Slitheen: 8

Ik kijk al uit naar Eye of the Gorgon. Ik ben dol op spookverhalen.

Plaats reactie