SJA 4.3 THE DEATH OF THE DOCTOR

Alles over The Sarah Jane adventures.

Moderator: Felix Torchwood

the death of the Doctor

Een absoluut juweeltje van een verhaal
3
30%
The Doctor, Sarah Jane & Jo Grant wat wil je nou nog meer?
4
40%
Russel T Davis for President
1
10%
Ik miste Luke & K9 nog steeds
0
Geen stemmen
Grootse belofte matige uitwerking
2
20%
Gelukkig hebben we de episodes van volgende week nog
0
Geen stemmen
Wanneer begint de nieuwe serrie van Torchwood?
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 10

nancywho

Bericht door nancywho » 29 okt 2010, 15:12

het mooiste deel van Death of the Doctor

http://www.youtube.com/watch?v=Q7dDu-FsrB0

Alies
Companion

Bericht door Alies » 29 okt 2010, 18:18

Ik denk dat ik mijn whovian friend die vanaaf langskomt even deze mooie opgenomen twoparter zal laten zien :twisted: (lees: ze heeft geen keuze..... :twisted: )
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 29 okt 2010, 18:51

The Doctor, Sarah Jane & Jo Grant wat wil je nou nog meer?

Prachtig hoe in zo'n korte aflevering zo de ene emotionele scene schijnbaar moeiteloos kan overgaan in humor, spanning en aktie. Mijn favoriete fragment was het onderonsje tussen de Doctor en Jo Grant, ook al heb ik nooit een aflevering met haar gezien, ze speelden heel geloofwaardig dat ze samen een voorgeschiedenis hadden.
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

nancywho

Bericht door nancywho » 29 okt 2010, 19:10

Alies schreef:Ik denk dat ik mijn whovian friend die vanaaf langskomt even deze mooie opgenomen twoparter zal laten zien :twisted: (lees: ze heeft geen keuze..... :twisted: )

lol

Alies
Companion

Bericht door Alies » 29 okt 2010, 20:04

Missie geslaagd. :twisted:
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

Spiritmuse
UNIT-member

Bericht door Spiritmuse » 02 nov 2010, 16:42

Zo! Heb eindelijk weer eens genoeg tijd achter een echte computer doorgebracht om deze afleveringen eens te bekijken. Wat een verhaal zeg! Het was wel een beetje een fanboy aangelegenheid met al die terugverwijzingen, maar erg leuk! En de elfde Doctor was weer in vorm; een "space swapping doodah thingamawhatsit", technische term zeker? Daar moest ik de boel toch even pauzeren omdat ik te hard moest lachen. XD

Dat moment tussen de Doctor en Jo vond ik wel erg mooi trouwens, Matt Smith kan toch zo goed ontzettend oud kijken. Ongelofelijk. En dat terwijl hij maar net zo oud is als ik. *jaloers is*
"This is my Timey-Wimey Detector. Goes "ding" when there's stuff." -10
"Do I just have a face that nobody listens to?!" -11

Niek
Companion

Bericht door Niek » 07 nov 2010, 23:50

In deze aflevering ben ik echt overtuig geraakt van de 11de Doctor. Eerst de chemie tussen de twee oude companions, Jo en Sarah Jane wat werkelijk van het scherm afspetterde en vervolgens de komst van de Doctor die totaal geloofwaardig neerzet dat hij veruit de oudste is van hun drie

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 08 nov 2010, 16:53

The third story in the current run of The Sarah Jane Adventures, Death of the Doctor, received the highest ratings ever on the digital channel CBBC.

The story, which featured Matt Smith as The Doctor and Katy Manning playing Jo Jones nee Grant, had 0.92 million watching part one and 0.96 million watching part two according to official figures from Barb. The previous high for the channel was 0.83 million for Tracey Beaker Returns in January.

The Alien files had 0.388 million watching. The various repeats over the week allowed The Sarah Jane Adventures to dominate the chart taking 8 of the top ten places.

Death of the Doctor was repeated later in the week on BBC One. Figures for these showings will be available later this month.

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 08 nov 2010, 19:19

Death of the Doctor was repeated
Als hij maar niet te vaak doodgaat, ik moet er niet aan denken, brrrrr :D
Afbeelding

Plaats reactie