Children of Earth, nog 2 dagen om de wereld te redden!

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Dokter Wouter

Bericht door Dokter Wouter » 10 jul 2009, 19:13

nancywho schreef:
margot06 schreef:6,2 miljoen kijkers in GB en ik schat nog geen 100 in nederland :P

snap jij daar nou iets van het is zo'n vreselijke goede serie. Maar Nederland is niet een echt SCIFI land.
Nah, ik denk toch dat er wel een redelijk aantal heeft gekeken in Nederland. De zenders van de BBC zijn behoorlijk populair in Nederland. Ik denk dan ook wel eens dat BBC-programma's het op de Nederlandse zenders vaak niet zo heel goed doen omdat het Nederlandse publiek die series allang heeft gezien op de BBC zelf.

Anyway, vanavond nog 60 minuten voor Torchwood om de wereld van de 456 te redden. Het zal mij benieuwen.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 10 jul 2009, 21:26

Over 35 minuten is het zover!

Griblit

Bericht door Griblit » 10 jul 2009, 23:01

*flabbergasted*

-EDIT- Ik ga straks nog een keer kijken op BBC 3 om er zeker van te zijn dat het echt gebeurd is.
Laatst gewijzigd door Griblit op 10 jul 2009, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 10 jul 2009, 23:02

Wat een aflevering. Echt niet normaal, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, er gebeurde zo veel! Wat een geweldige aflevering! En hoe moet het nou met Torchwood verder OMG!

Hier is toevallig nu vuurwerk, wel heel toepasselijk(het is van een kermis).

Stefan

Bericht door Stefan » 10 jul 2009, 23:21

Enige juiste reactie van mij uit;
gobsmacked, bewildered, tongue-tied, speechless, stunned, perplexed, staggered

Ow en mijn vriendin zei haperend: wat een kutserie, te veel drama.

margot06

Bericht door margot06 » 10 jul 2009, 23:22

En daar gaat mijn geloof in Torchwood. Ianto dood, Owen dood, Tosh dood, zijn kleinzoon dood. Iedereen is dood. 3 hele leuke seizoenen beleeft maar nu Jack er niet meer is heeft het geen nut meer. Het is startrek kijken zonder de enterprise, het kan wel maar of het nou zo leuk is :roll:

nancywho

Bericht door nancywho » 10 jul 2009, 23:58

ben ook nog steeds een beetje speechless. Wat nu. Is Torchwood nu echt afgelopen volgens combon niet

------------------------------------------------------------------------------------
bron: http://lifetheuniverseandcombom.blogspot.com/

Torchwood Children Of Earth Wheres Jack Gone?

Captain Jack Harkness needs to travel for a while, so he sends a signal into space using his vortex manipulator and is teleported away.

It looks like they have written him into the Doctor Who finale at Christmas!

And he will be back in time for Series 4, it reminds me of the end of Series 1
--------------------------------------------------------------------------------------

hopelijk heeft ie gelijk.

Maar wat een einde zeg. Goed en treurig tegelijk zoveel veel gevoelens tegelijk

maar 5 dagen intens Torchwood, deze format werkt voor mij. Kan voorlopig weer een tijdje tegen aan. Gelukkig hebben we nog wel the Doctor en Sarah Jane in verschiet.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 11 jul 2009, 01:00

Stefan schreef:Enige juiste reactie van mij uit;
gobsmacked, bewildered, tongue-tied, speechless, stunned, perplexed, staggered
Sluit me aan bij je met flummoxed en dumbfounded.

Wat een aflevering.................................................
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Griblit

Bericht door Griblit » 11 jul 2009, 02:27

nancywho schreef:ben ook nog steeds een beetje speechless. Wat nu. Is Torchwood nu echt afgelopen volgens combon niet

------------------------------------------------------------------------------------
bron: http://lifetheuniverseandcombom.blogspot.com/

Torchwood Children Of Earth Wheres Jack Gone?

Captain Jack Harkness needs to travel for a while, so he sends a signal into space using his vortex manipulator and is teleported away.

It looks like they have written him into the Doctor Who finale at Christmas!

And he will be back in time for Series 4, it reminds me of the end of Series 1
--------------------------------------------------------------------------------------
Ten eerste.. onder welke blog entry staat dit verhaal precies? Ten tweede... meest irritante site ooit?

Ten derde.. ben bang van niet. Jack zegt net voordat ie gebeamed (spelling?) werdt: "I've had so many lives i need to find another" (or something along those lines). Maar mensen kunnen van gedachte veranderen natuurlijk. We gaan het zien.

Daughter of Time

Bericht door Daughter of Time » 11 jul 2009, 08:37

Oeh.. Moet hier niet te veel lezen, want ik moet de hele miniserie nog gaan kijken. (Komt net iets te laat voor deze moeke met twee kleine nachtbrakers en een baan waar je gewoon om 6 uur voor op moet.)

Maar heeft iemand interesse in de Radio Times van afgelopen week met John Barrowman als Captain Jack op de cover in binnen in veel Torchwood?

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 11 jul 2009, 09:12

Oh mijn god!
Jeetje wat een heftige aflevering was dat zeg!
Heel veel psychologisch leed, heel aangrijpend. Ik hoop dat Jack terugkomt, en dat er een vierde seizoen komt, maar zonder Ianto, *snik*
ik weet niet hoe leuk ik het dan vind.

Ik ben nog steeds sprakeloos...

nancywho

Bericht door nancywho » 11 jul 2009, 09:14

[/quote]
Ten eerste.. onder welke blog entry staat dit verhaal precies? Ten tweede... meest irritante site ooit?

Ten derde.. ben bang van niet. Jack zegt net voordat ie gebeamed (spelling?) werdt: "I've had so many lives i need to find another" (or something along those lines). Maar mensen kunnen van gedachte veranderen natuurlijk. We gaan het zien.[/quote]

ten eerste...ik vind het juist de meeste interessante site, iedereen heeft zo'n z'n eigen favoriete site's. de de mijne is combon.

ten tweede... Je weet het nooit zeker. We weten dat Capt.Jack in de special van Doctor Who meedoet, misschien zegt de Doctor wel dat hij weer naar Torchwood moet. Om de Aarde te beschermen als hij effe niet aanwezig kan zijn.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 11 jul 2009, 09:17

Als mensen nu nog durven beweren dat Torchwood niets is dan weet ik het niet meer. Vijf dagen ademloos zitten kijken. Thema's worden aangesneden waar je als mensheid je diep voor hebt te schamen. Dat de Doctor wegblijft is zoals Gwen zegt dan ook niet zo verwonderlijk. Mijn hemel, wat een televisie!

margot06

Bericht door margot06 » 11 jul 2009, 10:47

Het enige wat ik gisteravond kon schreeuwen is " ZE DOEN HET OOK NOG" en JACK ! mooi einde van een bewogen week.

Gert-Jan Kramer
Friend

Bericht door Gert-Jan Kramer » 11 jul 2009, 13:20

Dokter Wouter schreef:Nah, ik denk toch dat er wel een redelijk aantal heeft gekeken in Nederland.
Ik heb in elk geval gekeken. :wink:

Tjongejonge, dat was een heftige televisieweek. RTD heeft ons emotioneel weer fiks door elkaar geschud en gelukkig hield hij het drama tot het bittere einde vol. Het is al gezegd, maar dit was een puntje-op-je-stoel-evenement dat indruk heeft achtergelaten. Ianto dood, de 456 die kinderen gebruiken als drugs, de tergend spannende onderhandelingen en politieke verwikkelingen... en nu is het ff afkicken geblazen.

Toptelevisie!

Plaats reactie