Boeken en audioboeken van Torchwood

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
Rose

Boeken en audioboeken van Torchwood

Bericht door Rose » 10 sep 2008, 13:06

Ik zie in deze pijler geen topic over de boeken en audioboeken van TW, maar ik heb net een stukje van 'Everyone says hello' geluisterd. Het is wel grappig om een van de acteurs een heel verhaal te horen lezen. In dit geval Burn Gorman. Hij doet Gwen behoorlijk goed na, Jack gaat hem een stuk slechter af :lol:.

TW novels and audiobooks on Wikipedia

ishara

Bericht door ishara » 12 mar 2009, 21:09

Zoals ik bij dr Who Nieuwe serie ook had geschreven, heb ik de luisterboeken ook ontdekt. Ik heb zelf van Torchwood 'Slow Decay' geluisterd, ook verteld door Burn Gorman. Hoewel hij er niet zo'n show van maakt als David Tennant, vind ik hem prettig om naar te luisteren. En het verhaal vond ik ook niet slecht. Ik bleef naderhand behoorlijk in de sfeer hangen, zoals ik dat met Torchwood toch wel heb.

Ishara

Rose

Bericht door Rose » 12 mar 2009, 21:43

Ik moet zeggen dat ik Everyone says hello niet tot het einde heb geluisterd. Ik vind het denk ik toch te saai om het door maar 1 stem te horen vertellen. Een hoorspel waar meerdere acteurs aan meedoen vind ik wel weer leuk om te horen. Naar de TW boeken ben ik nog steeds benieuwd, maar ik heb er nog geen besteld.

Het uitzenden van TW season 3 schijnt uitgesteld te worden omdat Freema Agyeman toch meedoet en ook nog in Law & Order speelt... eigenlijk zou TW deze maand uitgezonden worden.

ishara

Bericht door ishara » 13 mar 2009, 00:41

Ja, een audioboek is natuurlijk wel wat anders dan een hoorspel. Ik mag het allebei graag horen. Lekker wegdromen met je eigen beelden erbij...

Torchwood (en dr Who) luisterboeken zijn ook te downloaden trouwens.

Rose

Bericht door Rose » 13 mar 2009, 13:49

Ja, maar ik had het over de leesboeken. Hier in de bibliotheek hebben ze ze niet helaas.

ishara

Bericht door ishara » 13 mar 2009, 16:06

Heb even gekeken, maar hier in Utrecht ook niet hoor. Te kleine doelgroep vermoedelijk.

Ja, dan wordt het toch kopen.

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 13 mar 2009, 18:26

Ik ben al verscheidene boekwinkels in Groningen langs gegaan, maar ik ben nog nooit een boek van Torchwood of Doctor Who tegen gekomen.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 15 mar 2009, 11:01

TikkiG2 schreef:Ik ben al verscheidene boekwinkels in Groningen langs gegaan, maar ik ben nog nooit een boek van Torchwood of Doctor Who tegen gekomen.
Foei, Groningen! In Amsterdam zijn ze wel te krijgen bij bijvoorbeeld ABC of Waterstone.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 15 mar 2009, 12:07

Niek schreef:
TikkiG2 schreef:Ik ben al verscheidene boekwinkels in Groningen langs gegaan, maar ik ben nog nooit een boek van Torchwood of Doctor Who tegen gekomen.
Foei, Groningen!
Jij bedoelt: "Foei de rest van Nederland!"
Zelfs de Memphis Belle vidoe's zijn nergens te krijgen dan in A'dam.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Rose

Bericht door Rose » 15 mar 2009, 13:47

Niek schreef:
Foei, Groningen! In Amsterdam zijn ze wel te krijgen bij bijvoorbeeld ABC of Waterstone.
Idd, maar bestellen via internet is wellicht goedkoper, want het scheelt wel iets van

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 15 mar 2009, 14:29

Rose schreef:
Niek schreef:
Idd, maar bestellen via internet is wellicht goedkoper, want het scheelt wel iets van

Plaats reactie