2x13: Exit Wounds

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Tijgerboy
UNIT-member

Bericht door Tijgerboy » 12 apr 2008, 17:20

ik hoop wel dat ze hem dan een andere keer herhalen
You Are Not Alone, I am online!

Niek
Companion

Bericht door Niek » 12 apr 2008, 19:13

Een topaflevering en dat bij een seizoensfinale! Tranen met tuiten! En dat allemaal zo onverwachts.
Boeoeohoeoeoeoe niet alleen Owen maar ook Tosh die het loodje legt en hoe! Dat wordt nog weken nasnikken. Gelukkig hebben we DW om een beetje troost te vinden.

Gert-Jan Kramer
Friend

Bericht door Gert-Jan Kramer » 15 apr 2008, 22:33

Niek schreef:Een topaflevering en dat bij een seizoensfinale! Tranen met tuiten! En dat allemaal zo onverwachts.
Boeoeohoeoeoeoe niet alleen Owen maar ook Tosh die het loodje legt en hoe! Dat wordt nog weken nasnikken.

Poehee... zeg dat wel, ik ben ontroostbaar... :cry:

Ik heb 'm vanavond pas gezien op Auntie Beeb 2, want had 4 april de video niet ingesteld want ik wist dat ie herhaald zou worden. Alleen kwam er nog ff het zwemmen tussen vorige week. Hoe dan ook, wat een emotionele kraker! Moest er een uur van bijkomen. Prachtige finale, zij het wel erg triest. Owen en Tosh verenigd in de dood, Owen die helemaal over de zeik gaat en Tosh die 'm tot zichzelf brengt met dat hartbrekende zinnetje. Als je personages uit een serie schrijft moet je het inderdaad zo doen. Wat een schok! En zo goed gespeeld ook.

Nou, die broer van Jack had beter zoek kunnen blijven. Laat die eerst maar afkoelen in z'n diepvrieskist. Captain John was weer fijn om te zien. Tja, en hoe nu verder... er zullen in het volgende seizoen toch wel nieuwe krachten moeten worden ingehuurd voor The Hub. Rhys wellicht? Omdat die zo goed geheimen kan bewaren. Hihi.

Niek schreef:Gelukkig hebben we DW om een beetje troost te vinden.

Er zit niets anders op. Hoe dan ook, dit was een geweldige afsluiting van een ijzersterk 2e seizoen van TW. Wanneer begint seizoen 3?

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 16 apr 2008, 12:59

Dokter Wouter schreef:Ik vond het erg goed te zien dat Captain John ook een andere kant heeft en niet alleen een eendimensionale bad guy is.

Helemaal mee eens. Net zoals zijn rol van 'Spike' in Buffy the Vampire Slayer.

Dokter Wouter schreef:...als voor de rol van Gray een betere acteur gekozen zou zijn. Ik vond deze niet echt overtuigend.

Nee, ik vond 'm ook zwak. Ik dacht eerst dat ie een manifestatie was van Jack's schuldgevoel. Maar je broer z
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Plaats reactie