2x12 Fragments

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Dokter Wouter

2x12 Fragments

Bericht door Dokter Wouter » 23 mar 2008, 02:33

Aangezien de meeste mensen hier niet de luxe hebben van BBC3 zal ik niks zeggen over de inhoud van deze aflevering maar wat ik wel wil zeggen is: "Don't miss it!!!!!!"

Absolute topaflevering: 9/10

De voice over bij de aftiteling meldde dat dit de laatste aflevering is die op BBC 3 is uitgezonden. Nu moet ik dus twee weken wachten op de laatste aflevering op BBC2. Oh man!

Dallista

Bericht door Dallista » 23 mar 2008, 07:55

Briljante aflevering, gisteren drie keer gekeken! Steeds ontdek je weer nieuwe dingen. :lol: En het einde zag ik echt niet aankomen!

newseries

Bericht door newseries » 24 mar 2008, 11:05

GE-WEl-DIG!! :-D
9/10

Flamegon

Bericht door Flamegon » 26 mar 2008, 10:20

Spoilers Dat verhaal van Owen was zo zielig!
De finale episode ziet er ook echt heel cool uit!

Niek
Companion

Re: 2x12 Fragments

Bericht door Niek » 27 mar 2008, 20:37

Dokter Wouter schreef:De voice over bij de aftiteling meldde dat dit de laatste aflevering is die op BBC 3 is uitgezonden. Nu moet ik dus twee weken wachten op de laatste aflevering op BBC2. Oh man!

Ik wist niet wat ik hoorde! Zat helemaal te stuiteren. Hoe komen we de tijd door tot de finale!?!?!?

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 29 mar 2008, 00:06

Wow, hij's net 5 min afgelopen, en hij was gewoon zo geweldig, en dat einde, leuk om het zo van iedereen te weten! Can't wait till next week!

newseries

Bericht door newseries » 30 mar 2008, 12:34

Nou dat de broer van Jack terugkeert is niet echt een verassing. En in een series waar tijdreizen mogelijk is is het ook niet moeilijk om hem tevoorschijn te toveren. Bijv.: John reist naar Jacks jeugd en ontvoert z'n broertje op dat moment dat ie 'losliet' (Adam). dan sluit John hem ergens op en dan laat hij em aan Jack zien. Makkelijk zat.

Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Felix Torchwood » 30 mar 2008, 14:00

Een goede TW aflevering.

Wat ik leuk vond waren de twee dames van het Victoriaanse Torchwood.
Echt pittige dames. Voor de rest de verschijving van de tijd aan de hand van het update van het dossier van Jack eerst met de pen en via de typmachine naar de computer.

Toch zat er ook een foutje in. Bij de terugblik van Toshiko miste ik haar ontmoeting met de Doctor in Aliens of London.

Voor de rest vond ik het grappig om te zien wat een ieder deed voordat ze bij Torchwood 3 kwamen.

Dokter Wouter

Bericht door Dokter Wouter » 30 mar 2008, 15:07

Felix Torchwood schreef:Toch zat er ook een foutje in. Bij de terugblik van Toshiko miste ik haar ontmoeting met de Doctor in Aliens of London.

Hmm, indeed. Wanneer heeft dat plaatsgevonden? Misschien dat ze in undercover was voor Torchwood?

Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Felix Torchwood » 30 mar 2008, 15:21

Dokter Wouter schreef:Hmm, indeed. Wanneer heeft dat plaatsgevonden? Misschien dat ze in undercover was voor Torchwood?

Aliens of London heeft plaats gevonden in maart 2006.
Het is 12 maanden nadat Rose met de Doctor vertrok. Dit is te lezen op de
vermissing posters aan het begin van de episodes. De datering van Roseis 2005.

De flash-back van Toshiko vindt plaats 5 jaar geleden (2003)
(TW speeld zich af in 2008).
Dus dan moet Toshiko in 2006 wel undercover zijn geweest voor TW.

Of hebben we een hiaat gevonden

Dokter Wouter

Bericht door Dokter Wouter » 30 mar 2008, 21:50

Felix Torchwood schreef:De flash-back van Toshiko vindt plaats 5 jaar geleden (2003)
(TW speeld zich af in 2008).
Dus dan moet Toshiko in 2006 wel undercover zijn geweest voor TW.

Maar ik bedenk mij net dat het wel raar is als Toshiko dan in Londen undercover is terwijl ze voor Torchwood Cardiff werkt en Torchwood Londen toen nog niet vernietigd was. Concurrentie tussen Torchwood Cardiff en Torchwood Londen?
Aan de andere kant is het wel weer logisch dat ze undercover zou zijn omdat ze in Aliens of London een dokter is terwijl ze in Torchwood helemaal geen medische ervaring heeft. Maar waren sturen ze Owen dan niet undercover?

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 30 mar 2008, 21:56

Speelde ze wel de rol van Toshiko?? In Aliens of London dan. Dat is hetzelfde als met Martha.......

(vreemde discussie of eerder bizar :D )
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Dokter Wouter

Bericht door Dokter Wouter » 30 mar 2008, 22:12

Blaidd Drwg schreef:Speelde ze wel de rol van Toshiko?? In Aliens of London dan. Dat is hetzelfde als met Martha.......
(vreemde discussie of eerder bizar :D )

Ik kon het niet laten om even de aftiteling van Aliens of London te bekijken en daar staat ze als Dr. Sato. Dan kan het dus nog steeds Toshiko zijn maar ook net zoiets als Adeola <--> Martha of Gwyneth <--> Gwen. Maar ik heb wel ergens begrepen, weet niet meer waar ik dat heb gehoord of gelezen, dat het in Aliens of London wel om Toshiko zou gaan.

Vreemde discussie inderdaad maar wel leuk!

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 30 mar 2008, 22:37

Dokter Wouter schreef:Vreemde discussie inderdaad maar wel leuk!

Ik ben altijd te vinden voor vreemde discussies!!

d4roll
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Dallista

Bericht door Dallista » 31 mar 2008, 08:12

Heb afgelopen weekend met een stel vriendinnen (allemaal die-hard Who en Torchwood fans) deze aflevering gebruikt voor een Torchwood drinking game. Er zijn nogal wat versies van in de omloop, dus we hadden er zelf eentje samengesteld uit alle variaties, o.a. met de volgende regels:

"Every time Owen looks weird, take a drink."
"Every time Rhys, PC Andy, a weevil or the pterodactyl is seen or heard, take a drink."
"Every time Jack flirts with someone, take a drink."
"Every time Ianto looks EMO, take a drink."
"Every time there is an unnecessary aerial shot of Cardiff, take a drink."

2x12 leent zich er *uitstekend* voor, ook als je geen alcohol drinkt (be prepared to go to the toilet a lot afterwards)! Of course, Owen looking weird is nogal open voor interpretatie. Sommigen van ons vinden dat hij er altijd weird uitziet! :lol:

Plaats reactie