2x11 Adrift

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
Dokter Wouter

2x11 Adrift

Bericht door Dokter Wouter » 23 mar 2008, 02:27

Een mooie aflevering met Gwen in een hoofdrol (en dat is nooit verkeerd). Gwen laat zich weer eens van haar meelevende kant zien en ontdekt dat Jack weer eens wat voor de rest van het torchwoodteam achterhoudt. Een stuk beter dan de vorige aflevering. Wat mij betreft een 7.5

Alleen, waarom werd hebben ze die moeder geen Retcon gegeven? Dan had ze weer met hoop verder kunnen leven.

Niek
Companion

Re: 2x11 Adrift

Bericht door Niek » 23 mar 2008, 11:20

Dokter Wouter schreef:Een mooie aflevering met Gwen in een hoofdrol (en dat is nooit verkeerd). Gwen laat zich weer eens van haar meelevende kant zien en ontdekt dat Jack weer eens wat voor de rest van het torchwoodteam achterhoudt.

Dat vond ik het enige zwakke aan de aflevering want waarom zou Jack deze informatie voor haar achterhouden?

Dokter Wouter schreef:Een stuk beter dan de vorige aflevering. Wat mij betreft een 7.5

Helemaal mee eens. Het was ook een enorme tranentrekker met voor mij als heftigste sc

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 23 mar 2008, 11:26

Ja, erg emotionele aflevering, maar in dw zie je dat jack op freema valt, en bij deze ep is het nou juist andersom :? , ik had het ff aan felix torchwood gevraagd, en hij zei dat hij eigelijk bi was, allemaal duidelijk! :D

Dallista

Bericht door Dallista » 23 mar 2008, 12:31

the doctor schreef:hij zei dat hij eigelijk bi was, allemaal duidelijk! :D

Jack, bi? Sterker nog, Jack is omnisexual. "You humans and your quaint little categories", oftewel, He'll **** anything with a zipcode. ;)

in dw zie je dat jack op freema valt

Jack valt op zo ongeveer alles wat los en vast zit, maar ik denk niet dat hij Freema Agyeman ooit ontmoet heeft. Martha, on the other hand...

Simply saying "Hello" counts as flirting wat betreft Jack, zoals de Doctor een keer opmerkt. In Doctor Who 3x11 "Utopia" flirt hij met zowel mensen (zowel vrouwen als mannen, o.a. Martha en een van de mannelijke refugees) als met aliens (bv Chan'tho). Omnisexual dus.

Felix Torchwood
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Felix Torchwood » 23 mar 2008, 14:33

Deze aflevering was een van de betere van het seizoen. Hij zat vol met emoties en we zien maar weer dat Jack niet alles verteld en zelf voor zijn collega's geheimen heeft.
Een van de beste scene's vond ik die tussen Rhys en Gwen in het park. Echt uit het leven gegrepen.

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 26 mar 2008, 11:27

Eng idee dat een mens krankzinnig wordt door in een zwart gat te staren. Die schreeuw ging door merg en been.
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 06 apr 2008, 20:29

Kijkcijfer:

2.1 miljoen kijkers.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Dalek-Tan

Bericht door Dalek-Tan » 13 feb 2011, 01:34

Die Jonah schreeuwde 20 uur lang?? uit

Plaats reactie