!!!Nieuwe uitzenddag voor Torchwood!!!

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
Dokter Wouter

!!!Nieuwe uitzenddag voor Torchwood!!!

Bericht door Dokter Wouter » 15 mar 2008, 02:25

Voor diegenen die Torchwood alleen op BBC 2 volgen en niet op BBC 3: vanaf aflevering 11 verhuist Torchwood naar vrijdag 22.00 uur. Dus aflevering 10 Out of the Rain nog gewoon komende woensdag kijken en daarna op vrijdag inschakelen.

Zie ook: http://www.bbc.co.uk/pressoffice/progin ... /fri.shtml
Stukje naar beneden scrollen.
En: http://www.gallifreyone.com/news.php#ne ... ZEeMeTHjnC

Ik kan nergens iets vinden over een verandering bij BBC 3.

Dallista

Re: !!!Nieuwe uitzenddag voor Torchwood!!!

Bericht door Dallista » 15 mar 2008, 07:33

Dokter Wouter schreef:Ik kan nergens iets vinden over een verandering bij BBC 3.

BBC 3 verandert vrolijk mee. Dus volgende week krijgen we twee nieuwe afleveringen:
2x11 op woensdagavond op BBC 3 (BBC2 zendt dan 2x10 uit), en twee dagen erna op Goede Vrijdag zendt BBC 3 2x12 uit (en BBC 2 2x11).
Of we dan de vrijdag erna (28ste zo uit mijn hoofd) ook 2x13 op BBC 3 krijgen is nog niet zeker, maar wel heel waarschijnlijk. BBC 2 zendt die dag 2x12 uit, en 2x13 de vrijdag erna (1e week van april).

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 15 mar 2008, 11:11

Ja, da's te laat, maar omdat het weekend is mag ik hem toch kijken, maar veranders e kinder versie ook?

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 17 mar 2008, 11:45

Jammer nu moet ik het opnemen, de woensdag kwam mij wel goed uit. Ik ben elke vrijdagavond bezet, want dan speel ik D&D.
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Plaats reactie