2x09 Something Borrowed

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
Dokter Wouter

2x09 Something Borrowed

Bericht door Dokter Wouter » 07 mar 2008, 00:12

Gisteren heb ik deze aflevering alvast op BBC3 gezien. Voor diegenen die geen BBC3 hebben en hem daarom nog niet hebben gezien: bereid je voor op een soort Torchwood action comedy. Gwen raakt op haar trouwdag zwanger van een alien. Leg dat de familie maar eens uit!

Zeer leuke aflevering, een 9.

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 13 mar 2008, 13:32

Ik vond dat de familie het eerste contact met een buitenaards monster best goed opving. Vooral dat ze het huwelijk daarna nog zo rustig uitzaten met de bloedvlekken nog op hun kleding.
Maar als hun geheugens nu allemaal gewist zijn, weten ze dan wel dat Gwen en Rhys getrouwd zijn?

Er is trouwens ook een dode gevallen, hoe zouden ze dat verklaren? Vragen, vragen. Wel leuk, maar een beetje slordig. Soms lijkt deze serie zichzelf heel serieus te nemen, soms is het net een parodie. (net zoals de 'Evil Dead' film-trilogy waar ook even naar werd verwezen.)
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 13 mar 2008, 22:05

Wow, erg goede aflevering, maar kan iemand dit uitleggen, geen martha? (ik had hem vorige week niet gezien) Hoe kan dat? Was erg leuk.

CAN'T WAIT TILL NEXT WEEK, I REALLY WANT TO SEE THAT EPISODE!!!!!!!!

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 13 mar 2008, 22:21

Wat een heerlijke aflevering dit keer! Misschien een niet zo origineel gegeven, maar wel in een leuke setting, wat de aflevering iets extra's gaf. Ryce is een held, wat een vent zeg! Ianto krijgt steeds leukere lines, erg droge humor. De aliens waren dit keer behoorlijk angstaanjagend, mede door het shapeshiften.

Kan niet wachten tot volgende week!
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Dokter Wouter

Bericht door Dokter Wouter » 15 mar 2008, 02:13

Blaidd Drwg schreef:Kan niet wachten tot volgende week!

Waarom heb je niet op BBC Three gekeken dan? Moest je vroeg naar bed? :D

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 15 mar 2008, 11:10

Dat hebben wij niet, anders had ik hem gelijk gekeken!

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 15 mar 2008, 12:30

Dokter Wouter schreef:
Blaidd Drwg schreef:Kan niet wachten tot volgende week!

Waarom heb je niet op BBC Three gekeken dan? Moest je vroeg naar bed? :D

Ja, helaas wel d2grin

Ik vergeet het simpelweg, vandaar dat ik van de volgende aflevering ca. de laatste 10 minuten heb gekeken.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Niek
Companion

Bericht door Niek » 22 mar 2008, 15:30

Calastir schreef:Ik vond dat de familie het eerste contact met een buitenaards monster best goed opving. Vooral dat ze het huwelijk daarna nog zo rustig uitzaten met de bloedvlekken nog op hun kleding.
Maar als hun geheugens nu allemaal gewist zijn, weten ze dan wel dat Gwen en Rhys getrouwd zijn?

Als ze allemaal liggen de slapen door de pil, gaan de anderen influisteren wat ze wel nog belangrijk is om te onthouden. Oftewel het gegeven dat Gwen en Rhys getrouwd zijn, zal wel in hun geheugen zitten.

Plaats reactie