2x07: Dead Man Walking

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
newseries

2x07: Dead Man Walking

Bericht door newseries » 21 feb 2008, 21:29

Wij hebben digitale tv dus heb ik op bbc three deze episode al kunnen zien:

Ik vind dit een redelijke aflevering,Owen word weer tot leven gewekt ,een soort magere hijn achteg monster,ontzettend veel weevils.
Bijna de hele aflevering bleef Owen leven en z'n ddod werd steeds verder uitgesteld :roll: . En zo te zien komt hij volgende week (op bbc Three dan)
w

Niek
Companion

Bericht door Niek » 22 feb 2008, 10:43

En die arme Tosh die steeds door elkaar wordt geschud met haar gevoelens. Ik had erg met haar te doen.

Wat ik leuk gedaan vind is dat dit een onderdeel is van een three-parter maar dat elke aflevering toch ook zo zijn eigen verhaal heeft.
Interessant gegeven is dat Jack het risico heeft genomen van Owen terugbrengen naar het land der levenden en daarmee wel 12 doden op zijn geweten heeft terwijl ook nog eens in de toekomst dit zelfde gevaar weer kan opdoemen. Dit zal toch bij Jack een probleem moeten geven of zal hij zo verhard zijn met zijn eeuwig leven dat hij alleen nog aan voor hem bekende mensen hecht?

Erg benieuwd hoe het verder zal gaan met Owen en of hij blijft. Ik zet in op wel.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 28 feb 2008, 11:58

Ik heb voor het eerst een officieele torchwood kunnen kijken, maar alleen de laatste 15 min, maar we waren bij iemand op bezoek(heel gezelig), en toe ik binnen was, gelijk naar de tv gerend, en jas uit gegooit! Kwam gelijk binnen bij die hand :lol: , vanavond ff de hele ep kijken.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 28 feb 2008, 22:15

Em net bekeken, hij was iets minder.

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 10 mar 2008, 09:44

Ik vond dit nu wel weer een heel aardige aflevering, met wat leuke knipogen (zoals de Guiness).

Kijkcijfers:

3 miljoen kijkers.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Plaats reactie