2x04 Meat

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 16 feb 2008, 16:49

Kijkcijfer: 2,9 miljoen
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Niek
Companion

Bericht door Niek » 22 feb 2008, 13:22

Blaidd Drwg schreef:Kijkcijfer: 2,9 miljoen

Is dat veel/weinig? Eigenlijk zeggen kijkcijfers me niet zo veel.

Wel vond ik dit een hardverscheurende aflevering. En wooow, wat een angstaanjeagende geluiden.

Ianto begint zich ook steeds meer te ontwikkelen en wat mij betreft op een zeer positieve manier.

Griblit

Bericht door Griblit » 01 jul 2009, 21:44

Wat een kut aflevering. :(

Niet omdat het een slechte aflevering is.. maar omdat mij eraan herinnerd dat een deel van mensheid in staat is tot debiele dingen als ze geld ruiken. Zelfde probleem heb ik met die aflevering met de weevil cage fights.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 01 jul 2009, 22:21

Griblit schreef:Wat een kut aflevering. :(

Niet omdat het een slechte aflevering is.. maar omdat mij eraan herinnerd dat een deel van mensheid in staat is tot debiele dingen als ze geld ruiken. Zelfde probleem heb ik met die aflevering met de weevil cage fights.
Oooh, dit vind ik juist een van de sterkere afleveringen. Mensen zijn nu eenmaal het meest angstaanjagende wezen wat je maar kan voorstellen. Zoiets toont ook de DW-afleveringen met de Family of Blood aan, daarin zijn het de vogelverschrikkers die mij meer angst aan hebben gejaagd dan welk buitenaards monster dan ook.

saint mark
Companion

Bericht door saint mark » 02 jul 2009, 10:05

Inderdaad een behoorlijk confronterende aflevering die uiterst vegetarisch vriendelijk is. :D

Stefan

Bericht door Stefan » 02 jul 2009, 10:06

Griblit schreef:Niet omdat het een slechte aflevering is.. maar omdat mij eraan herinnerd dat een deel van mensheid in staat is tot debiele dingen als ze geld ruiken.
Maar het is wel de realiteit. Dit zou best goed eens ge

Rose

Bericht door Rose » 02 jul 2009, 21:16

Ik vond Midnight van DW daarom ook een sterke aflevering. "The people are the monsters."

Plaats reactie