Kinderversie van Torchwood

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie
Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Kinderversie van Torchwood

Bericht door Blaidd Drwg » 05 dec 2007, 09:37

Er komt een aangepaste Torchwood versie, bedoeld voor de jongere kijkers:

http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/hi/newsi ... 125182.stm
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Niek
Companion

Bericht door Niek » 04 jan 2008, 16:36

En Torchwood was juist gemaakt voor volwassenen! Wat een gedoe. ;-)

Tijgerboy
UNIT-member

Bericht door Tijgerboy » 05 jan 2008, 12:07

wordt Torchwood een volledige kinderserie of komen er twee versie van?
You Are Not Alone, I am online!

Marianne

Bericht door Marianne » 05 jan 2008, 17:18

Tijgerboy schreef:wordt Torchwood een volledige kinderserie of komen er twee versie van?

Dat laatste. Eerst wordt er elke woensdag een uncut aflevering uitgezonden, die als doelgroep volwassenen heeft. Een paar dagen later volgt dan steeds een 'kinderversie'. Dezelfde aflevering, maar waar de geweld/seks scenes zijn uitgesneden.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 05 jan 2008, 21:45

De BBC is heel goed in de meest absurde dingen censureren. In de tijd dat Buffy uitgezonden werd, konden ze daar zeer mee verrassen.
Ik vraag me wel af als Torchwood verknipt wordt of het dan nog wel boeiend genoeg blijft.

Marianne

Bericht door Marianne » 05 jan 2008, 22:35

Toen Farscape door de BBC werd uitgezonden, werd er ook regelmatig geknipt (het betrof vooral geweld scenes). Ik las ooit een interview met een (Amerikaanse) producent van deze serie, en die was daarover uiteraard totaal niet blij. Alsof je een paar bladzijden uit een boek scheurt, noemde hij het.

Flamegon

Bericht door Flamegon » 26 jan 2008, 11:55

Het hang er vanaf wat je bedoelt met kinderversie, als torchwood normaal 16+ is dan is de "kinderversie" misschien 12+. Ik heb naar de "kinderversie" van Kiss Kiss Bang Bang gekeken en er was niet zo veel uit geknipts als ik verawzcht had.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 29 jan 2008, 16:59

Flamegon schreef:Het hang er vanaf wat je bedoelt met kinderversie, als torchwood normaal 16+ is dan is de "kinderversie" misschien 12+. Ik heb naar de "kinderversie" van Kiss Kiss Bang Bang gekeken en er was niet zo veel uit geknipts als ik verawzcht had.

Het leek mij als het voor 12- was geweest dat er van die aflevering wel bijzonder weinig over zou blijven.

Flamegon

Bericht door Flamegon » 03 feb 2008, 21:11

Niek schreef:
Flamegon schreef:Het hang er vanaf wat je bedoelt met kinderversie, als torchwood normaal 16+ is dan is de "kinderversie" misschien 12+. Ik heb naar de "kinderversie" van Kiss Kiss Bang Bang gekeken en er was niet zo veel uit geknipts als ik verawzcht had.

Het leek mij als het voor 12- was geweest dat er van die aflevering wel bijzonder weinig over zou blijven.

Ja inderdaad Maar bij To The Last Man zo er daarintegen maar weining moeten worden geknipt

Plaats reactie