TW 4.4 - Escape to LA

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Plaats reactie

Escape to LA

Way to go
0
Geen stemmen
Do you know the way to San Jose?
0
Geen stemmen
LA or bust
0
Geen stemmen
Fly me to the Moon
0
Geen stemmen
I prefer Cardiff
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

saint mark
Companion

TW 4.4 - Escape to LA

Bericht door saint mark » 22 jul 2011, 20:59

Escape to L.A.

The fight against PhiCorp takes the Torchwood team to California, where a trap is waiting, while Oswald and Jilly find themselves with an enemy of their own.[/b
]
Laatst gewijzigd door saint mark op 24 aug 2011, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
I stole a timelord and ran away with him.

Tijgerboy
UNIT-member

Bericht door Tijgerboy » 05 aug 2011, 11:49

Ik vond deze aflevering beter dan de vorige, maar de inhoud was naar mijn mening wat volwassener. Interessant was die campagne 'Dead is Dead' als tegenhanger van Oswalds 'miracle'
You Are Not Alone, I am online!

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 05 aug 2011, 12:41

Misschien moet ik nog een keer moet kijken, maar wat ik me er van herinner zat er maar weinig in.

Eigenlijk alleen die serveromruiling met voor en na gebeurtenissen.

Ik krijg toch steeds meer de indruk dat je straks alles als
Afbeelding

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 05 aug 2011, 13:27

Ik mis de poll.

Maar goed, meer van hetzelfde. Zijn Gwen en Jack eigenlijk nog wel de hoofdfiguren? Ik zie ze bar weinig voor een serie die zich 'Torchwood' noemt, maar ik zie wel veel Oswald en Jill, Rex en Esther (moet hun namen trouwens nog steeds googelen). Het lijkt wel alsof het Torchwood team hier slechts bijrollen hebben in een andere sci-fi serie. Zo essentieel is hun bijdrage tot nu toe niet.
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Timelord
Time Lord
Contacteer:

Bericht door Timelord » 05 aug 2011, 13:58

Hmmm, zo had ik het nog niet bekeken.
Het kan ook zijn dat hun karakters nu meer worden uitgediept omdat ze in het vervolg deel uitmaken van het TW team ?
Afbeelding

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 05 aug 2011, 14:29

Ja, dit is pas de 4e van 10 afleveringen, maar zo dacht ik tijdens deze aflevering.

Esther vond ik ook nogal zwak tegenover d'r zus en dan later in dat busje met Rex had ik 'm al lang gezegd dat ie z'n kop moest houden toen zij zich moest concentreren op de gevaarlijke missie van Gwen en Jack. Ik vind Rex juist erg onprofessioneel en irritant dat ie steeds anderen op hun zogenaamde fouten wijst en er dan zo ongenadig van langs geeft. Zo iemand zou ik al snel negeren of ik had 'm uit dat busje gegooid om af te koelen.
Waarschijnlijk moeten hun karakters zich allebei wat dat betreft nog ontwikkelen, maar dan denk ik ondertussen; "O grow up and show me Gwen and Jack!" :)

De verwijzing naar de tea-party vond ik wel leuk, dat eigentijdse thema ben ik in andere series nog niet tegengekomen. Gekken heb je overal, maar dat de media massaal die Oswald zo makkelijk vergeeft vind ik nogal ongeloofwaardig.

EDIT: Deze Amerikaanse reviewer verwoord mijn mening heel goed: http://www.aintitcool.com/node/50695
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Plaats reactie