TW 4.2 - RENDITION ( 21-07-2011)

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Rendition ...............

Newman had door Seinfeld uitgeschakeld kunnen zijn.
0
Geen stemmen
Speelt zich dit af op "Third rock from the Sun"
1
9%
Jack Harkness is sexy
2
18%
Gwen Cooper is verrukkelijk
5
45%
Wat verwacht je van een 2de aflevering?
0
Geen stemmen
Dat was leuk graag nog een paar keer
3
27%

Totaal aantal stemmen: 11

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 22 jul 2011, 13:11

H
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

ishara

Bericht door ishara » 05 sep 2011, 21:21

Heb deze net gekeken. Wel spannend. Ik vind het een goede en spannende serie tot nu toe, maar niet echt Torchwood zoals het was. Maar ja, dat viel te verwachten.

Gwen vind ik wel tof, Jack vind ik ook niet zijn, zelfverzekerde, flamboyante, flirterige zelf. Jammer, want dat was nou net zijn charme (en zoals ik bij afl 1 al vermeld heb vind ik het jammer dat hij is afgevallen).

Rex vind ik nog steeds een kl**tzak, Esther vind ik wel lief, die dokter kan ik nog niet helemaal plaatsen, wel aardig/pittig. Maar ik zou wel eens willen weten welke arts waar ook ter wereld op zulke hakken een hele dag in het ziekenhuis loopt en staat. (Dat vind ik nou nog onwaarschijnlijker dan tijdreizen, de Tardis en Davros! :-) )

Ben benieuwd hoe het verder gaat!

Plaats reactie