TORCHWOOD - MIRACLE DAY SEASON 4 (14-7-2011)

Alles over de serie Torchwood.

Moderator: Felix Torchwood

Isomorph

Bericht door Isomorph » 26 jan 2011, 14:28

De Amerikaanse schrijvers zijn:

- John Shiban:
---The X-Files en spin-off The Lone Gunmen
---Smallville (Je weet wel, over de jonge Superman)
---Legend of the Seeker

- Doris Egan:
---Smallville
---Dark Angel
---House

-Jane Espenson:
---schrijver en co-producer van Buffy the Vampire Slayer
---showrunner Caprica

Producer: Kelly Manners:
---producer voor Angel en Dollhouse
---co-producer laatste seizoen Buffy the Vampire Slayer

En dan is er natuurlijk nog een waslijst.

the doctor
Time Lord
Contacteer:

Bericht door the doctor » 25 mar 2011, 09:57

Films die ik wil zien van 2010:

Jonah Hex

Afbeelding

thian15

Bericht door thian15 » 19 apr 2011, 15:19

ik heb hier een teaser, niet echt hele goede kwaliteit, wel gwen met een enorm wapen en Jack, en je ziet een beetje van Rex http://www.youtube.com/watch?v=gVT11D7y ... r_embedded
en hier nog 1 hier zie je de cast members niet maar hij heeft wel wat en een goeie kwaliteit :-D http://www.dailymotion.com/video/xhyopt ... from=embed

thian15

Bericht door thian15 » 27 apr 2011, 23:44

weer een trailer, zonder beeld weer...
http://www.youtube.com/watch?v=AMUjrlYw ... r_embedded
ik vind t jammer dat er op eens zo'n amerikaans bedrijf doet alsof het van hun is maar ik ben benieuwd!

saint mark
Companion

TITELS!!!!!!!

Bericht door saint mark » 12 mei 2011, 23:36

Torchwood: Miracle Day Episode Titles Revealed

Just in case you

Josienepien

Bericht door Josienepien » 12 mei 2011, 23:40

Oh, gelukkig, niet maar 5 =)
10 komt al dicht bij 13!

Heb er wel zin in, al denk ik dat het wel anders is geworden, nu Amerika het echt helemaal geclaimd heeft. Niet alleen de setting, maar ook vanuit de achtergrond is het nu Amerikaans =(

thian15

Bericht door thian15 » 18 mei 2011, 00:33

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 18 mei 2011, 08:16

Alleen een beetje kort... maar ja, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

Op de BBC hebben ze af en toe een reeks van series die ervoor komen en daar zit Torchwood ook tussen, en Doctor Who ook.

thian15

Bericht door thian15 » 18 mei 2011, 10:58

ja inderdaad! heb ik gezien je ziet mensen met een masker op en iemand zegt tegen gwen ''If you're the best that england has got to offer then god help you.'' en dan zegt gwen ''i'm welch'' en bij doctor who zie je de cybermen!

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 19 mei 2011, 08:25

thian15 schreef:ja inderdaad! heb ik gezien je ziet mensen met een masker op en iemand zegt tegen gwen ''If you're the best that england has got to offer then god help you.'' en dan zegt gwen ''i'm welch'' en bij doctor who zie je de cybermen!
Ja idd. die bedoel ik. :-D

Tijgerboy
UNIT-member

Bericht door Tijgerboy » 19 mei 2011, 13:43

Ik vind het een beetje raar dat die voice over zegt: "a Starz original series."

Hallo Amerikanen, dit was ooit een Britse serie! Ja, Brits ja. Die provincie van dat rare land dat ze Europa noemen! :P
You Are Not Alone, I am online!

thian15

Bericht door thian15 » 23 mei 2011, 12:25

een trailer met tekst en beeld en amerikanen die de serie claimen maar hier is hij: http://www.youtube.com/watch?v=hiXskQwl ... r_embedded

Isomorph

Bericht door Isomorph » 23 mei 2011, 15:38

'A Starz Original'. Ik zie wat je bedoelt... Ik weet dat ze een grote hand erin hebben en zo, maar de BBC niet eens noemen? X]
Tijgerboy schreef:Ik vind het een beetje raar dat die voice over zegt: "a Starz original series."

Hallo Amerikanen, dit was ooit een Britse serie! Ja, Brits ja. Die provincie van dat rare land dat ze Europa noemen! :P
LOL!!

Ja, zoals Belgium de hoofdstad is van Brussels... (Sommigen geloven echt zo'n dingen...)

Disrespect for the Motherland :P . Maar goed, zal wel aan het unity gevoel liggen zo.
Josienepien schreef:Heb er wel zin in, al denk ik dat het wel anders is geworden, nu Amerika het echt helemaal geclaimd heeft. Niet alleen de setting, maar ook vanuit de achtergrond is het nu Amerikaans =(
Ik heb ook een ander gevoel, al bij de trailer alleen al eigenlijk. Heb nooit echt veel Torchwood gezien, maar toch genoeg denk ik om die vibe ook op te vangen. We zullen zien h

thian15

Bericht door thian15 » 23 mei 2011, 16:30

ik denk dat elke aflevering 45 minuten tot een uur gaat duren. in seizoen 1 en 2 was het 45 minuten en seizoen 3 elke aflevering een uur.

Isomorph

Bericht door Isomorph » 23 mei 2011, 16:40

thian15 schreef:ik denk dat elke aflevering 45 minuten tot een uur gaat duren. in seizoen 1 en 2 was het 45 minuten en seizoen 3 elke aflevering een uur.
Maar toen was het nog echt BBC Wales toch? Dus op de UK manier. Als het nu op de Amerikaanse manier zou zijn... Maar ja, 24 duurt ook iets van 43 minuten of zo, dus het kan zeker ^^.

Plaats reactie