Stel je voor!

Kom binnen, ga zitten en stel je even voor. We weten al dat je Doctor Who leuk vindt, maar willen graag horen over je andere interesses!

Moderator: Blaidd Drwg

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 26 jul 2012, 15:46

Welkom op het forum Scott! :-D

Niek
Companion

Bericht door Niek » 28 jul 2012, 21:05

Ha die Scott. Leuk om weer eens een introductie te lezen en te weten dat er nog meer echte Whovians van vlees en bloed in Nederland rondlopen. Welkom, welkom.

Brigadier Eckhardt Adams
Moderator

Bericht door Brigadier Eckhardt Adams » 04 sep 2012, 11:37

Bedankt allemaal :)

Mijn vrouw, zelf ook 'a huge' fan :wink: , komt binnenkort ook hier op het forum (eens kijken of ze zich er ook aan houdt :twisted: ). Trouwens, ons hele gezin bestaat uit 'Whovians'. Mijn twee dochters zaten mij al op mijn huid dit jaar, zo van "Wanneer komt de Doctor nou ??" of "Komt de Doctor nou nog een keer ??" :x

Nou, hun geduld werd beloond, afgelopen zaterdag (1 september). We moesten ze bijna aan de bank vastlijmen; ze kropen haast IN de televisie :roll: . Ook waren ze zo vol van de afgelopen bijeenkomst, vorig jaar oktober, dat ik zo'n twintigduizend keer (min of meer) de vraag kreeg "Wanneer is de volgende bijeenkomst nou ??" (als ik voor iedere keer dat ze het vroegen een euro kreeg, had ik nu een aardig zakcentje :) )

Kortom, de Doctor leeft behoorlijk hier in huis...zou bijna vergeten dat ik ook nog een beetje erg een 'Trekkie' was... :oops:
Brigadier Adams: "Face it, Doctor, it's just as simple as one and one is two !!"

The Doctor: "Oww, my dear Brigadier, I assure you...One and one is NOT always two...One legion of Cybermen and one legion of Daleks won't create two problems...it rather means countless trouble !!"

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 04 sep 2012, 15:28

Welkom Scott! Veel plezier hier.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

TheAbzorbaloff
Random Stranger

Re: Stel je voor!

Bericht door TheAbzorbaloff » 05 nov 2013, 09:06

Hallo, ik ben Robin
Ik heb doctor who leren kennen doordat the doctor met zijn tardis bij sarah jane adventures verscheen en toen ben ik met mijn vader de nieuwe series gaan kijken.
Afgelopen zomervakantie ben ik ook met mijn eigen geld naar cardiff gevlogen en ben daar in de doctor who experience geweest, echt heel leuk!
Ik hoop dat ik veel nieuwe Whovians tegenkom op dit forum :P

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 05 nov 2013, 12:50

Welkom Robin! Veel plezier hier op het forum.

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 06 nov 2013, 11:51

Welkom Robin,
jij kijkt vast ook al uit naar de 50th anniversary uitzending 'The Day of the Doctor' op 23 november?
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Niek
Companion

Bericht door Niek » 06 nov 2013, 22:13

TheAbzorbaloff schreef:Hallo, ik ben Robin
Ha die Robin. Welkom, welkom. En dat je nog maar veel avonturen mag beleven met de Doctor.
Als je hem nog niet zo lang geleden ontdekt hebt dan heb je vast ook nog niet alles gezien. Bofkont!

Vanessa28
Random Stranger

Bericht door Vanessa28 » 11 nov 2013, 15:47

Hallo, mijn naam is Vanessa. Ik kende de serie al sinds mijn jeugd maar was nooit geinteresseerd. Ik keek meer naar Blake's Seven. Ongeveer anderhalf jaar tot twee jaar geleden ben ik eens gaan kijken op syfy naar wat kerst specials. Heel veel kennissen en vrienden hadden het over Dr Who dus wilde ik wel eens weten wat het was. Ik was meteen verslaafd. Ik heb seizoen 1 tot en met 6 toen gezien en daarna kon ik seizoen 7 live volgen via de BBC. Begin dit jaar besloot ik om de klassieke series een kans te geven. Ik begon met die fameuze Tom Baker. Vanaf het eerste moment dat ik hem zag en hoe hij Harry Sullivan een loer draaide was ik verkocht. Ik heb iedere dag een aflevering of 2 tot maximaal 4 gekeken. In een maand tijd had ik alle afleveringen van 4 tot en met 7 (McGann zijn film had ik al gezien) gekeken. Daarna ben ik begonnen met Jon Pertwee. Ik nam toen wel een pauze van een maand of 3 denk ik of misschien wat langer.
In Juni van dit jaar ben ik naar Birmingham geweest (Starfury) met een noorse vriendin en het was mijn eerste CON en ook tevens mijn eerste Dr Who CON. Daar heb ik Catherine Tate ontmoet. Ik ben met haar op de foto geweest en ik vertelde haar dat dit één van de mooiste momenten van mijn leven was. Ze gaf me een hele dikke knuffel en vroeg naar mijn naam. Tijdens de handtekeningen sessie personaliseerde ze niet één maar twee van mijn items en ze zei gelijk hey Vanessa how are you. Dat kan niet meer stuk!
Toen ik thuis kwam ben ik verder gaan kijken en heb ik alle afleveringen van Pertwee gezien en toen ben ik aan de enorme klus begonnen om al die seizoenen met de lost episodes te kijken. Ik heb alles gezien van William en afgelopen week is mijn missie afgerond toen ik de allerlaatste aflevering van Pat Troughton zag. Ik kan nu lekker meekletsen over de klassiekers want ik heb ze allemaal gezien :D Nu wil ik me gaan richten op de audio en dan met name Paul mcGann omdat hij eigenlijk niet tot zijn recht kwam in de film omdat het slechts een film was en geen seizoen.
Mijn favoriete klassieke Doctor is Tom Baker alhoewel ik Jon Pertwee ook ontzettend goed vind. Mijn favoriete Doctor van de nieuwe series is absoluut David Tennant. Ik vind Chris E ook heel erg goed maar die had eigenlijk toch een seizoen langer moeten blijven want je vergeet hem eigenlijk best snel. Mijn favoriete Master is Roger Delgado. Die man blijft gewoon geweldig!
Nu eindelijk heb ik een site gevonden waar nederlandse Whovians op zitten!! Daar heb ik echt naar verlangt! Nu ben ik mijn zus tot het Whovianisme aan het bekeren.
Wat kan ik verder vertellen? Ik photoshop heel veel in mijn vrije tijd en verder ben ik ook een enorm fan van LOTR en NHL Ijshockey. Nou ik ben nu uitgeklept geloof ik d7lol

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 11 nov 2013, 17:10

Hallo Vanessa, welkom op het forum.
Als je zoveel in 2 jaar tijd zoveel hebt gezien dan zal het vanaf nu wel extra afzien zijn met dat lange wachten tussendoor?
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Vanessa28
Random Stranger

Bericht door Vanessa28 » 11 nov 2013, 19:23

Dat kan je wel stellen :D Maar gelukkig kan ik dat opvangen door in tussentijd mijn zus om te turnen in een whovian en weet je tijd vliegt zo voorbij ;) Dus voor je het weet is het alweer de 23ste. Ik wil de audio's gaan beluisteren maar ik twijfel wanneer ik dat moet doen. Voor of na de anniversary special

Niek
Companion

Bericht door Niek » 11 nov 2013, 20:29

Vanessa28 schreef: Nu wil ik me gaan richten op de audio en dan met name Paul mcGann omdat hij eigenlijk niet tot zijn recht kwam in de film omdat het slechts een film was en geen seizoen.
Hallo Vanessa!
Welkom, welkom, welkom. :-)

Fantastisch dat je in zo'n korte tijd werkelijk alles gezien hebt. En nu zijn er ook weer nieuwe bewegende beelden ontdekt van de tweede Doctor dus kun je mooi die ook weer even gaan kijken.
De audio's van Big Finish zijn ook een grote aanrader en je zult zeker door de 8ste Doctor niet teleurgesteld worden, die verhalen zijn echt speciaal. Maar die van bijvoorbeeld de 6de Doctor mogen er ook wezen.
Heel veel plezier nog. En leef je uit!

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Blaidd Drwg » 12 nov 2013, 11:31

Hoi Vanessa, ook hier welkom!
Leuk dat je enthousiast bent over de klassieke serie en leuk dat je Catherine Tate hebt ontmoet. Als we naar een con gaan, dan meestal die van Tenth Planet events.
In ieder geval veel plezier op dit forum.

TikkiG2
Companion

Bericht door TikkiG2 » 12 nov 2013, 22:30

Hallo Vanessa, welkom!

Leuk om zo'n uitgebreid verslag te lezen, cool dat je Catherine ontmoet hebt, tikkeltje jaloers hier. :wink:

Have fun op dit forum. :-D

Vanessa28
Random Stranger

Bericht door Vanessa28 » 16 nov 2013, 20:14

Ik zal zeker proberen mee te doen aan de DTTA fanmeetings. Niets is leuker dan het ontmoeten van mede-fans en te kleppen over ons favoriete onderwerp

Plaats reactie