Derpy stelt zich voor

Kom binnen, ga zitten en stel je even voor. We weten al dat je Doctor Who leuk vindt, maar willen graag horen over je andere interesses!

Moderator: Blaidd Drwg

Plaats reactie
Derpy
Random Stranger

Derpy stelt zich voor

Bericht door Derpy » 05 mar 2014, 00:10

Hi iedereen!

Mijn naam is Rachel, ik ben 25 jaar en ik woon in Den Haag. Ik vind behalve Doctor Who, heel veel series leuk om te kijken. Ik ben fan van Star Trek Voyager en ik ben gek op My Little Pony: Friendship is Magic. Ook vind ik veel andere series leuk om te kijken, zoals The Big Bang Theory, en wat oudere series zoals Friends, Sliders, Knight Rider (de oude serie), eigenlijk teveel om op te noemen. ;)

Ik ben een Brony. Voor de mensen die niet weten wat dat inhoudt: dat is een volwassen persoon die fan is van My Little Pony. In de meeste gevallen zijn het mannen, ik ben zelf een meisje. ;) Mijn favoriete pony is Pinkie Pie. Ik ben zelf ook een van de organisatoren van de Nederlandse Brony Community. We organiseren eens in de paar maanden een 'fanclubdag' voor alle Bronies op een centraal gelegen locatie. We krijgen meestal rond de 150-200 bezoekers op zo'n dag. Ik vind het superleuk om zoiets te organiseren en het is ook altijd supergezellig. :D

Verder ben ik erg creatief. Ik houd van tekenen, verven, knutselen, noem het maar op. Op dit moment ben ik erg veel bezig met het customizen van ponies. Ik heb nog niet echt veel Doctor Who-related art gemaakt, behalve dan een Doctor Whooves (geponyfieerde Doctor) van klei. Ik ga hier geen foto's plaatsen, want ik weet niet of de meeste van jullie wel open staan voor de MLP-DW crossover, dus ik houd daar bij voorbaat maar rekening mee. ;)

Ik vind het erg leuk om naar cons te gaan, nieuwe mensen te ontmoeten en vrienden te maken. Ik ben ook via een con hier op dit forum gekomen: Ik was met een vriend op Tsunacon in Rotterdam pas geleden en raakte aan de praat met de voorzitter van dit forum (als ik het goed onthouden heb). Zij zei dat ik hier eens een kijkje moest nemen, dus bij deze. ;)

En als laatste, iets wat ik pas heb gekocht en waar ik megatrots op ben: Een limited edition 10th Doctor collector's figure van Big Chief Studios in Engeland, gesigneerd door David Tennant. :D

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop hier weer nieuwe vrienden te maken op het forum!

Groetjes, Rachel :D

Blaidd Drwg
Site Admin
Contacteer:

Re: Derpy stelt zich voor

Bericht door Blaidd Drwg » 05 mar 2014, 10:38

Welkom Derpy!

Veel plezier hier op het forum!
Derpy schreef:Mijn naam is Rachel, ik ben 25 jaar en ik woon in Den Haag. Ik vind behalve Doctor Who, heel veel series leuk om te kijken. Ik ben fan van Star Trek Voyager en ik ben gek op My Little Pony: Friendship is Magic. Ook vind ik veel andere series leuk om te kijken, zoals The Big Bang Theory, en wat oudere series zoals Friends, Sliders, Knight Rider (de oude serie), eigenlijk teveel om op te noemen. ;)
Er is een aparte topic voor andere series dan DW, TW of SJA. De meesten zijn hier wel multi-serie fan.
Derpy schreef:Ik ga hier geen foto's plaatsen, want ik weet niet of de meeste van jullie wel open staan voor de MLP-DW crossover, dus ik houd daar bij voorbaat maar rekening mee. ;)
Dit laten we helemaal aan jezelf over en ik denk dat er niets is wat té gek is.
Derpy schreef:Ik vind het erg leuk om naar cons te gaan, nieuwe mensen te ontmoeten en vrienden te maken. Ik ben ook via een con hier op dit forum gekomen: Ik was met een vriend op Tsunacon in Rotterdam pas geleden en raakte aan de praat met de voorzitter van dit forum (als ik het goed onthouden heb). Zij zei dat ik hier eens een kijkje moest nemen, dus bij deze. ;)
Hier is het waar het een beetje gecompliceerd wordt!
Dit forum is het oorspronkelijke DTTA forum, de Nederlandse Doctor Who fanclub, echter waren de bezoekersaantallen niet erg hoog en daarmee ook een lage activiteit, meeste mensen zitten op FB, Tumbl of Twitter. Het forum zou dicht gaan, maar er is echter een kleine groep fans die liever op een forum zit en niet op de moderne social media en die ook graag de inhoud van dit forum bewaard wilden hebben. Na veel wikken en wegen heb ik het forum onder mijn Nederlandse Doctor Who pagina geschoven en ben ik hier eigenaar/beheerder. Ik ben één van de initiatiefnemers en oorspronkelijke oprichter van de Dutch Time Travellers Association en 7 jaar lang voorzitter geweest.

Laat ik wel stellen dat ik als eigenaar hier niet alles voor het zeggen heb! Ik doe wel het beheer en modereer, maar jullie mogen allemaal een stem hebben in dit forum. Zal in praktisch opzicht niet altijd kunnen, maar suggesties zijn welkom.
"The quotes are over, Doctor!" (Scorby in Seeds of Doom)

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 05 mar 2014, 11:16

Welkom Rachel/Derpy, ik heb wel gehoord van Bronies maar behalve dat ik in de jaren 80 wel buurmeisjes zag spelen met My Little Pony, vooral haar kammen enzo heb ik er zelf verder niets mee; Ik speelde destijds met Lego en Star Wars. (Zo jammer dat ze die pas in 1999 combineerden, als kind had ik Star Wars Lego fantastisch gevonden!) Ik woon ook in de omgeving Den Haag, en ben sinds 2004 lid en vrijwilliger van de Nederlandse Star Trek fanclub 'Federation'. The Big Bang Theory kijk ik ook, Sheldon is mijn favoriet. Voor Doctor Who zitten we hier sinds 2007 met een stuk of 5 regelmatige forummers, ook allemaal volwassenen. De afgelopen fanclubdag had de DTTA wel zo'n 40 bezoekers, de meeste daarvan jongeren die vooral op Facebook zitten.
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Derpy
Random Stranger

Bericht door Derpy » 05 mar 2014, 11:22

Thanks! :D

@ Blaid: Dutch Time Travellers Association, volgens mij ben ik daar ook lid van op Facebook. :)

@ Calastir: Ik heb zelf ook een tijdje op het forum van The Federation gezeten. En volgens mij heb ik jou ook nog eens een keer ontmoet op een Star Trek bijeenkomst in Den Haag/Rijswijk een tijd geleden. Ik herinner me dat we met een groepje een RPG deden en dat ik Captain Janeway was. XD

Calastir
Companion
Contacteer:

Bericht door Calastir » 05 mar 2014, 11:52

Derpy schreef:@ Calastir: Ik heb zelf ook een tijdje op het forum van The Federation gezeten. En volgens mij heb ik jou ook nog eens een keer ontmoet op een Star Trek bijeenkomst in Den Haag/Rijswijk een tijd geleden. Ik herinner me dat we met een groepje een RPG deden en dat ik Captain Janeway was. XD
Oh ja ben jij het, dat was inderdaad 3 jaar geleden in Den Haag. Ik kan me nog goed herinneren dat jij op het laatste moment hoog scoorde op "Science: Physical Science (Physics)" en daarmee het mysterie oploste.
Hier staat het fotoverslag van onze sessie nog: http://forum.federation.nl/viewtopic.php?p=45633#45633

Derpy
Random Stranger

Bericht door Derpy » 06 mar 2014, 00:27

@ Calastir: Oh ja. :D Fun times!

Niek
Companion

Bericht door Niek » 07 mar 2014, 23:59

Ha die Derpy!
Welkom hier.
En woooow, ik heb nog nooit van Bronies gehoord en My Little Pony is ook meer van na mijn tijd, vrees ik dus dat weet ik ook niets van.
Ben wel onder de indruk van hoeveel mensen daar op af komen.
Bij Doctor Who bijeenkomsten in Nederland zijn dat er nu ook weer niet zoveel, iets wat mij dan ook weer verbaasd.
In ieder geval veel plezier hier op het forum en natuurlijk met alles wat Doctor Who is.

Derpy
Random Stranger

Bericht door Derpy » 09 mar 2014, 10:15

Thanks! :D

Plaats reactie