Mijn *originele* nickname verraadt me...

Kom binnen, ga zitten en stel je even voor. We weten al dat je Doctor Who leuk vindt, maar willen graag horen over je andere interesses!

Moderator: Blaidd Drwg

Plaats reactie
Alies
Companion

Mijn *originele* nickname verraadt me...

Bericht door Alies » 23 jan 2014, 21:53

Hallo allemaal!

Ik dacht, ik stel me weer eens voor. Zowel het forum als ik hebben hier activere tijden gezien. Laten we hopen dat dat weer veranderd. :-D
Ik ben al een tijdje lid (en zelfs donateur) van de DTTA. Als ik me goed herinner sinds 2009. En dit is dan ook het account waar mijn Doctor Who obsessie mee begon toentertijd.

In die tijd is er ook veel gebeurd. Ik ben geen 18 meer, maar ben alweer 22. Mijn hobby tekenen werd iets groter, en ik heb al een paar keer op de DTTA fanclub gestaan met deze uitspattingen (te vinden op facebook). Verder heb ik veel goede vrienden gemaakt door dit forum en zijn facebooktak, en mag ik hopen op vriendjespolitiek, want drie daarvan zitten in het driekoppige bestuur van de club! d7lol Nee, laten we hopen dat het bestuur objectief is.

Wat zullen we nog meer zeggen? Ik hou van schrijven, en heb daarom ook Nederlandse Taal en Cultuur gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ik studeer nu de Master Neurolinguistiek, maar ben daar bijna klaar mee. Dus eigenlijk alles wat ik nu zeg, is binnenkort hopeloos verouderd. En dat hoop ik ook. Ik hoop dan ook niet meer in het verlaten Friesland te wonen, maar wat dichter in de buurt van waar alle fun te bleven is. :lol:

Ik hoop veel van jullie te spreken en te zien op de fanclubs (en daarbuiten)!
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

Niek
Companion

Re: Mijn *originele* nickname verraadt me...

Bericht door Niek » 23 jan 2014, 23:04

Hé, wat gezellig om je nog eens voor te stellen. Eigenlijk zouden we dat allemaal elk jaar moeten doen want wie verandert er nu niet. ;-)
Ben benieuwd waar jij terecht gaat komen en waar jij vindt dat de fun te vinden is.

Alies
Companion

Re: Mijn *originele* nickname verraadt me...

Bericht door Alies » 23 jan 2014, 23:15

Ik ben ook erg benieuwd!
Waar de fun is, is natuurlijk waar ik ga wonen! :P
En dat ligt een beetje aan waar ik een baan krijg. Wat meer in het 'randstad' gebied van Nederland misschien. En dat is gezelliger omdat je er meer mensen kunt leren kennen en ik daar gelukkig al een paar hele leuke mensen ken!
Of ik ga naar Engeland/Schotland/Wales/Ierland... Althans, ik ga misschien wel proberen om daar in ieder geval een baantje te vinden, waar ik mijn Nederlands kan gebruiken voor een jaartje of wat. Al is het maar voor de ervaring. En dan hoeft het geen grootse baan te zijn.
Dus het is even afwachten waar ik na het afstuderen de eerste (en hopelijk beste) baan aangeboden krijg :)

En ja! Lijkt me goed plan. Elk jaar je nieuwe ik introduceren (want waar zijn alle nieuwjaarsresoluties dan goed voor? ;))
The turn of the Earth. The ground beneath our feet is spinnin' at 1,000 miles an hour, and the entire planet is hurtlin' 'round the Sun at 67,000 miles an hour and I can feel it. We're fallin' through space, you and me, clingin to the skin of this tiny little world, and if we let go...

Mijn tekeningen zijn te vinden op: https://www.facebook.com/eurasiasart

Plaats reactie