Waar komen jouw Gebruikersnaam en/of Avatar vandaan?

Kom binnen, ga zitten en stel je even voor. We weten al dat je Doctor Who leuk vindt, maar willen graag horen over je andere interesses!

Moderator: Blaidd Drwg

Quintea_
Random Stranger

Re: Waar komen jouw Gebruikersnaam en/of Avatar vandaan?

Bericht door Quintea_ » 08 apr 2015, 21:32

Mijn naam heb ik gekozen omdat ik Quinty in het e het heet maar ik enorm erg van thee houd an in het Engels is thee tea dus vandaar quintea.
Mijn avatar heb ik gekozen omdat de 11e doctor toch mijn favoriet is en ik een enorme Tim Burton geek ben.
We're all story's in the end, better make it a good one.

Calastir
Companion
Contacteer:

Re: Waar komen jouw Gebruikersnaam en/of Avatar vandaan?

Bericht door Calastir » 09 apr 2015, 13:35

Mijn eerdere post is gewist, maar mijn gebruikersnaam komt uit de door Tolkien verzonnen Elventaal 'Quenya' omdat ik daar ook fan van ben en ik 'Calastir' wel uniek en cool vond klinken, maar de letterlijke vertaling "Wachter over het schijnende stof" is gewoon onzin.

Mijn avatar is een foto van mij (met fez, want zoals de Doctor zegt; 'fezzes zijn cool!' ;) ) op 4 juni 2011 tijdens een spontane Whovian bijeenkomst bij Alies thuis met de toenmalige harde kern van DTTA. Een ontzettend leuke tijd waar ik graag aan terugdenk.
Lijstje van forumleden die ik nu allemaal heb ontmoet:
Robbie, MiVo, Gert-Jan Kramer, Dokter Wouter, Stoney3K, Blaidd Drwg, Dallista, the doctor, Felix Torchwood & The Celestial Toymaker, Omega, Niek, Alies, Timelord, Spiritmuse, Nancywho, ishara, doctor Murdock, 11thDoctor, Josienepien, Heather, Dalek-Tan, Aiyren, DarkDoctor, Ten, Brigadier Eckhardt Adams, Derpy.

Plaats reactie